Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Voksing av legger

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-08, 20:13   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Voksing av legger

Jeg kom ikke fra boblebad eller basseng. Jeg tålte rett og slett ikke voksen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 20:38   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg kom ikke fra boblebad eller basseng. Jeg tålte rett og slett ikke voksen.

Det er nok ikke alle som tåler den nei... Fikk du arr da? Hørtes i alle fall ikke godt ut..
Kanskje prøve en annen voks om du vil prøve igjen?

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 20:58   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg fikk ikke arr. Men gidder ikke prøve mer voks. Dette skulle være en veldig hudvennlig en, liksom. Anbefaler alle å prøve på et lite område først.
Jeg har ikke mer hårvekst enn at det går greit med barberhøvel.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 21:03   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nei, jeg fikk ikke arr. Men gidder ikke prøve mer voks. Dette skulle være en veldig hudvennlig en, liksom. Anbefaler alle å prøve på et lite område først.
Jeg har ikke mer hårvekst enn at det går greit med barberhøvel.

Jeg bruker også høvel... Det er fort gjort da!

Nå i høst og vinter har jeg utrolig nok ganske glatte legger pga alle ULène jeg har hatt har jeg på en måte følt det litt nødvendig.... Ellers er det ganske bustete vinters tid her og....

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.