|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#961 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Idag spiste vi potetmos med veggifarsebiffer. Alt lagd her. Riven gulerot med sitron og erter til dette.
|
|
|
#962 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi skal ha kylling og grønnsaker i form, stekt i ovn med en blanding av creme fraiche, revet ost og litt buljongpulver. Det blir en deilig gratinert saus. Som tilbehør skal vi ha hvitløksbrød, siden jeg fant noen i fryseboksen som jeg hadde glemt at vi hadde. |
|
|
|
|
#963 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Aner ikke. Jeg har så lyst på fløtegratinerte poteter.
|
|
#965 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I dag hadde vi vegetarisk falaffel, mexicansk grønnsaksblanding og store, økologiske makaroni.
|
|
|
#966 |
|
Vaklende
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?
Den ble jeg inspirert til å lage i dag, og jeg tror aldri jeg har smakt noe så godt. Jeg byttet ut baconet med parmaskinke som jeg satte litt i ovnen så den ble sprø. |
|
|
|
|
#967 |
|
nygift
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I dag har vi hatt stekt pølse og potetmos.
|
|
|
#968 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Enten seibiff med stekt løk, råkostsalat og poteter eller kyllingklubber med ris, saus og grønnsaker. Det kommer an på om vi faktisk har seifilet i fryseren. Jeg erindrer noe om at de ikke hadde på Rema, og at vi skulle kjøpe i løpet av uken.
|
|
#969 |
|
Borte
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Spagetti med hjemmelaget tomatsaus.
|
|
#971 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Chili con carne. |
|
|
#972 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Blomkålsuppe.
|
|
#973 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Egentlig spaghetti, men nå fristet det jo sinnssykt med Mims trøstefisk så det får nesten bli det. Har alle ingrediensene.
|
|
#974 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?
Mannen min likte ikke denne herlige trøstefisken... Lurer på om jeg har gjort noe galt. Jeg liker jo alt selv, så jeg får vel ikke være med i middagsvurderinger.
|
|
#975 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Mannen min er ikke noen fiskeelsker, så mulig han blir litt småsur når han får vite at det er torsk til middag.
|
|
#977 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Tapas. Og rødvin. På restaurant. |
|
|
#978 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Indisk gryte med ris eller quinoa.
|
|
|
#980 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Hjemmelaget fiskegrateng med karri. Det lukter karri i hele leiligheten nå.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|