Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har dere begynt vaskinga til jul?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-08, 13:14   #1
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Vi vasker gulv og tørker støv siste søndag før jul. Det kaller vi julereingjøring, og skap og kjeller og vegger får være i fred i desember, som i resten av året.

Gammel 12-11-08, 13:18   #2
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I år skal jeg faktisk være husmor. Jeg skal ha juleferie fra og med 19. desember og regner med at det som skal vaskes blir vasket den helgen.

Ellers sier jeg som Teofelia at jeg feirer ikke jul hverken i skapene eller i kjelleren og har ikke planer om noen spesialinnsats der.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 13:38   #3
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Vi vasker gulv og tørker støv siste søndag før jul. Det kaller vi julereingjøring, og skap og kjeller og vegger får være i fred i desember, som i resten av året.

Enkelt og greit.

Gammel 12-11-08, 14:30   #4
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ikke begynt ennå. Tar det i desember.

Jeg er tydeligvis en av de som må vaske rundvask i huset før jul. Det blir liksom ikke jul uten alt vaskestyret. *ja jeg vet jeg er snål*

Gammel 12-11-08, 14:35   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Åhhh!

Leier du ham ut?

Er du gal! Kanskje noen bestemmer seg for å beholde ham.

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Men man må ha et (ganske) rent hus for å få julestemning, ja.

"Man" må ikke det, nei.
Jeg for min del må bare ha et ganske ryddig og julepyntet hjem for å få julestemning.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 14:58   #6
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Har ikke begynt ennå. Tar det i desember.

Jeg er tydeligvis en av de som må vaske rundvask i huset før jul. Det blir liksom ikke jul uten alt vaskestyret. *ja jeg vet jeg er snål*

Godt å høre at det ikke bare er meg som er snål.

Jeg skal hvertfall ta badet og kjøkkenet til jul. Må ta en runde i stua rundt omkring også. Har vurdert soverommene til ungene, men tror jeg tar det til våren.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.