Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har dere begynt vaskinga til jul?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-08, 14:02   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Forøvrig synes jeg alle med vaskehjelp kan ligge unna sånne tråder. :misunnelig:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 14:05   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Forøvrig synes jeg alle med vaskehjelp kan ligge unna sånne tråder. :misunnelig:

Men jeg har faktisk ryddet i omtrent alle skap i huset i det siste, unntaket er kjøkkenskapene, men de gidder jeg ikke rydde. Jeg har et par alt-mulig-i-siste-liten-rydding-skuffer, som jeg nok burde gått igjennom, men de er fortsatt ikke helt fulle, så de får også vente litt til.

Kjelleren blir definitivt ikke ryddet til jul, jeg skal jo ikke feire jul der nede.

Gammel 12-11-08, 14:10   #3
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Julevask, hva er det??
Nei, her er det ikke ofte det vaskes så mye ekstra til jul..., men vi hadde 10 nabopar på Singstar party her i helgen og da ble det litt ommøblering i stua og jeg fikk vasket litt ekstra i kroker vi normalt ikke ser...samt vasket vinduer,kjøleskap og gjort litt grundig rent på kjøkken. Så da kan en vel si at det kanskje er litt ekstra rent til jul i år (særlig at det holder så lenge).

Gammel 12-11-08, 14:09   #4
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vet ikke helt om det kan kalles julevask, men tar alltid kjøkkenskapene, komfyren og kjøleskapet på senhøsten + litt ekstra i krinker og kroker (bak komfyr og kjøleskap). Vil heller kalle det den årlige storrengjøringen.

Jeg må sette meg små mål for å gjennomføre det - ca 1 time i uken

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 14:41   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

VAsker ikke ned huset til jul.
Gjør vanlig rent, så tar vi hovedvasken til våren istedet.

Gammel 12-11-08, 15:12   #6
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Jepp, vasket vinduer på stue og soverom.

Tror ikke jeg trenger mer enn vanlig vask til jul i år.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 19:20   #7
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei det er ikke noe ekstra vask her til jul, det gjør jeg på våren
Bruker førjulstida til kos og kos jeg.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 20:08   #8
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Her vaskes ikke spesielt til jul. Blir vel å feie over lillejulaften.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 21:15   #9
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg stemmer mot julevask!

Gammel 15-11-08, 01:43   #10
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg håper vår imaginære vaskehjelp Esmeralda, finner arb.lysten snart. Sånn generelt

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 02:43   #11
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

:ligger unna sånne tråder:

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 10:02   #12
annej
Nybegynner

annej sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Gjøvik
annej har et hav av muligheter foran seg
Standard

har begynt ihvertfall. ferdig med kjøkkenet.. tenkte jeg skulle ta badet oppe og i kjelleren i dag

Gammel 18-11-08, 10:30   #13
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vasker ikke til jul. Hvis noen vasker til jul hos oss, er det mannen min.

Jeg har allerede bakt julekaken da (engelsk julekake).

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 10:32   #14
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg har allerede bakt julekaken da (engelsk julekake).

Åååå ... Jeg sier det hvert eneste år at jeg skal bake engelsk julekake, men det blir aldri noe av det. Men, jeg skal feire julen i England, så jeg får nok min dose uansett.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.