|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Venstremann advarer mot muslimer på StortingetJeg kjenner bare jeg er irritert på A: venstremenn som advarer mot muslimer på Stortinget, og B: jeg som ikke klarer å skru av nyhetene fort nok når jeg kjører bil med Storebror i baksetet:
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Venstremann advarer mot muslimer på Stortinget
He he...... ja hvorfor gjør de det? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Venstremann advarer mot muslimer på StortingetKjenner at jeg blir litt matt. Har grublet litt på dette i dag mens jeg har vært ute og gått. Kom til den tanken at dette sikkert jevner seg ut, muslimene som sitter på tinget er velintegrerte og høyt utdannede mennesker. Å få seg til å si at muslimene vil overta stortinget og dermed demokratiet vårt blir søkt. Synes dette rett og slett kan oppfattes som et rasistisk utsagn. |
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Sv: Venstremann advarer mot muslimer på StortingetJeg er absolutt ikke noen ekspert på religion, men jeg vil tro de fleste muslimer er som oss kristne - ganske laidbacke og kanskje ikke så veldig troende, men de følger "sin" religion i forhold til skikker og sedvane. Vi feirer både jul og påske og ungene er døpt og av og til er vi i kirken også.
|
|
|
#5 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Venstremann advarer mot muslimer på StortingetSom aktiv Venstremedlem blir jeg ganske forbannet for at en av "mine" kan komme med en slik uttalelse i riksdekkende media.
|
|
|
#6 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Venstremann advarer mot muslimer på Stortinget
Utover at Georg Bondø ser ut til å mangle noen kort for å kunne få kabalen til å gå opp, så er det verdt å merke seg at publikasjonen han har uttalt seg til er Trønder-Avisa da; hvis du finner noe som er særlig mindre riksdekkende, er det sannsynligivs en russeavis. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| innvandrere, muslimer, politikk |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|