Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fisher-Price laptop for barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-08, 12:54   #1
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fisher-Price laptop for barn

guniss: Kan hun både store og små bokstaver? Begge deler satt som støpt på kort tid uten innsats fra andre enn den unge mannen selv. (Jeg vil heller ikke dele min PC med noen. )

Gammel 11-11-08, 13:01   #2
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fisher price laptopen er fantastisk, og det er ikke bare bokstaver du kan lære der, masse annet gøy også, og prisen er veldig fin også.
Denne solgte vi ut i butikken på et par dager i fjor og regner med å gjøre det samme i år, kjempe pop produkt.
Og fisher price er jo kjent for veldig god kvalitet, så denne tåler mye mer enn en vanlig pc til 2500 kr, som man må kjøpe spill til utenom.
Her i huset er den ihvertfall kjempe populær og ungene lærer masse.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 13:02   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

guniss: Kan hun både store og små bokstaver? Begge deler satt som støpt på kort tid uten innsats fra andre enn den unge mannen selv. (Jeg vil heller ikke dele min PC med noen. )

De ABC bøkene fokuserer både på store og små, men hun har ikke helt grepet om de små enda.
Jeg tror nok en sånn laptop hadde vært et bra opplegg for henne egentlig. Jeg får titte litt rundt. Men orker ikke bruke mer enn max 3-500 kr. Jeg kjøper ikke en pc til 2-3000 til henne nei.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.