|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Erfaring med TfK?Jeg har vogna og er misfornøyd pga de problemene jeg nevner. Lurer på om jeg er alene om disse erfaringene.
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaring med TfK?om hjulet tverrer seg lett hjelper det ofte å smøre med mer smøring på platen. De skal smøres hvert 3.mnd. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Erfaring med TfK?
Åja, sånn ja. Bremsene henger ikke, men vi er flinke til å smøre, så kanskje det er grunnen.
|
|
|
#4 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Erfaring med TfK?Jeg har ikke smørt bremsene. Vogna har vært sånn siden vi begynte å bruke den for 2,5mnd siden. Skiva var skeiv så den ble bytta, det hjalp ikke. Byttet så hele hjulet, det hjalp ikke. Det nye hjulet vi fikk var en vits for det bare punkterte. Byttet igjen og det henger som bare det. Den skeiner noe vanvittig til høyre og hjulet tverrer seg hele tiden. Vogna er bare brukt en kort stund så jeg mener det er altfor dårlig. De klarer ikke å finne ut av det der jeg kjøpte den heller.
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaring med TfK?mitt fremhjul låste seg på tverre etter rundt 2 1/2 mnd og. Men da hjalp smøring og det har ikke skjedd siden. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|