Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dine beste hverdagstruser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-08, 21:50   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste hverdagstruser?

Hipsters, hipsters. Er det ikke noen som deler min pærefasong og dissende lår som kan anbefale noe, da?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 08:55   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hipsters, hipsters. Er det ikke noen som deler min pærefasong og dissende lår som kan anbefale noe, da?

Hipsters i slikt silkeliknende stoff fra Lindex. De i bomull er greie de også.
Selge 3 for 99,- eller var det 3 for 129,-
Men det er ikke de som har slik bred strikk øverst og som kommer i forskjellige farger og mønstre.
Jentungen her digger de, men de er ganske små i størrelsen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 10:47   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Hipsters i slikt silkeliknende stoff fra Lindex. De i bomull er greie de også.
Selge 3 for 99,- eller var det 3 for 129,-

Takk for tips, men hipsters går altså ikke her. Jeg liker egentlig at strikken går opp til navlen, og trusene må være skåret over der jeg er på mitt bredeste. Bare se på bildet av Pierre Robert-buksene - det ser jo ut som om hele underbuksa skal skli ned hvert øyeblikk? Det må da bli myntinnkast når man setter seg ned?

Sist redigert av Bluen : 03-11-08 kl 11:00.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 10:59   #4
bloma
Aktiv

bloma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
bloma er litt kul
Standard

Jeg bruker 3-pakning med hvite bomullstruser fra HM. Tror de heter slips.
Kjøper de i en størrelse for stor, kokvasker og voilá -perfekt!
De dekker rompa og er veldig lave på livet, slik jeg liker det, kan ikke fordra høye truser, eller boxere.

Gammel 03-11-08, 11:02   #5
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hotpants av denne typen fra Lindex eller HM i bomull er det jeg foretrekker å bruke for tiden. De kan ikke være for lave, for jeg trenger noe som holder disse-henge-magen min på plass.

Gammel 03-11-08, 12:05   #6
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Takk for tips, men hipsters går altså ikke her. Jeg liker egentlig at strikken går opp til navlen, og trusene må være skåret over der jeg er på mitt bredeste. Bare se på bildet av Pierre Robert-buksene - det ser jo ut som om hele underbuksa skal skli ned hvert øyeblikk? Det må da bli myntinnkast når man setter seg ned?

Høye truser?

Jeg har aldri opplevd at hipstertrusene sklir ned eller at det blir myntinnkast på de altså.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.