Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lett vogn til baby

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-08, 16:47   #1
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Lett vogn til baby

Slike hjul som Plikoen har er noe møkk å trille, helt grusomt.
Da er de som sjugger har vist frem bedre.
Og Singen har forresten både bag og sportsvogndel. Jeg har sett noen som bruker sportsvogndelen fra 4-5 mnd.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 16:58   #2
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Lett vogn til baby

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Slike hjul som Plikoen har er noe møkk å trille, helt grusomt.
Da er de som sjugger har vist frem bedre.
Og Singen har forresten både bag og sportsvogndel. Jeg har sett noen som bruker sportsvogndelen fra 4-5 mnd.

Ah, det var egentlig det trodde - om hjulene altså.
Kan man bruke Brio Sing til så små, altså? Men ryggen kan jo ikke legges ned?

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 17:05   #3
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Lett vogn til baby

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Ah, det var egentlig det trodde - om hjulene altså.
Kan man bruke Brio Sing til så små, altså? Men ryggen kan jo ikke legges ned?

Nei, kan den ikke?
Jeg var helt overbevist om at den kunne legges ned, hvis den ikke kan det så er det jo noe helt annet ja, da ville ikke jeg hatt den til en baby.

Gammel 30-10-08, 17:12   #4
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Lett vogn til baby

Nei, kan den ikke?
Jeg var helt overbevist om at den kunne legges ned, hvis den ikke kan det så er det jo noe helt annet ja, da ville ikke jeg hatt den til en baby.

Enig. Mulig jeg går for Simotrillen... Men er åpen for flere forslag

When tomorrow comes
Gammel 30-10-08, 17:16   #5
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Re: Sv: Re: Sv: Lett vogn til baby

Nå så jeg litt på linken, og Simoen over her har i hvertfall full liggestilling.
Ser ikke ut som Sing kan legges ned nei, så da ville jeg styrt unna.
På finn er det en Firstwheels til salgs da, den har liggestilling, er lett og liten, og har svivelhjul som man absolutt vil ha. Den er billig ny (1499) så selv om den var pent brukt kan den umulig bli dyr.
Og, du kan ha barnet mot deg, som jeg synes er et must når de er så små, og en fordel lenge.

Gammel 30-10-08, 18:01   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har aldri hatt problemer med hjulene på Plikoen.
Syns den er god å trille til å være en paraplytrille. De er større en mange av paraplytrillene i tillegg til at de kan låses. Det er klart, på brostein er ingenting godt å trille.

Gammel 30-10-08, 18:21   #7
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Lett vogn til baby

Åjoda, mange vogner/triller som fungerer utmerket på brostein også, det ville jeg nå krevd.
Det er noe med slike hjul som er forferdelig.

Gammel 30-10-08, 18:39   #8
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Nå så jeg litt på linken, og Simoen over her har i hvertfall full liggestilling.
Ser ikke ut som Sing kan legges ned nei, så da ville jeg styrt unna.
På finn er det en Firstwheels til salgs da, den har liggestilling, er lett og liten, og har svivelhjul som man absolutt vil ha. Den er billig ny (1499) så selv om den var pent brukt kan den umulig bli dyr.
Og, du kan ha barnet mot deg, som jeg synes er et must når de er så små, og en fordel lenge.

Ja, vesla mot meg vil jeg jo ha! Det hadde jegfaktisk ikke tenkt på, så takk skal du ha Er Firstwheels noe tess? Den har jeg aldri hørt om...

When tomorrow comes
Gammel 30-10-08, 18:46   #9
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Lett vogn til baby

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Ja, vesla mot meg vil jeg jo ha! Det hadde jegfaktisk ikke tenkt på, så takk skal du ha Er Firstwheels noe tess? Den har jeg aldri hørt om...

Jeg har ikke testet denne selv, men her er link til hjemmesiden i det minste, og jeg synes den ser veldig bra ut.
http://firstwheels.nl/en/cityelite.php

På barnevognguiden fikk den 7 av 10 leste jeg en gang forresten, jeg tror man får veldig mye vogn for pengene fordi den er så billig.

Gammel 30-10-08, 19:12   #10
Left
Passiv

Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Lett vogn til baby

Jeg har ikke testet denne selv, men her er link til hjemmesiden i det minste, og jeg synes den ser veldig bra ut.
http://firstwheels.nl/en/cityelite.php

På barnevognguiden fikk den 7 av 10 leste jeg en gang forresten, jeg tror man får veldig mye vogn for pengene fordi den er så billig.

Det tror jeg også, men denne er vel ikke spesielt lett? Er ikke dette ei vanlig sportsvogn?

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.