|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?
Eldstejenta som har bursdag i oktober, fikk feire Halloweenbursdag et år, og det var svært vellykket. Det eneste var at Halloweentingene ikke hadde kommet i butikkene så tidlig, så vi slet litt med å få tak i utstyr.
![]() |
#63 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Jeg feiger ut og rømmer huset. Liker ikke det opplegget i det hele tatt.
![]() |
![]() |
#64 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Re: Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?
Ikke der heller, det er bare et gresskar og noen flaggermus, det er mer en feiring av Mac/Apple. Flaggermusene er iPhone og iPod, og gresskaret er jo Apples eple, med Finders "ansikt" som man bruker i Mac.
![]() |
#67 |
Diamantar og kirsebær
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
![]() |
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Jeg likte egentlig ikke halloween, for amerikanisert osv osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Barna og jeg har bakt sjokoladekake, i år som i fjor. Og året før. De foregående årene fikk jeg lurt i røra en del havregryn og grovt mel, men i dag var jeg tom for gryn og grovt..
![]() |
#69 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Mannen har vært på Nille, så vi har innpakket sjokolade. Har prøvesmakt. Godt.
![]() |
#70 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Kokt fisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Jeg elsker Halloween, har sikkert litt med at jeg er oppvokst i utlandet og har tradisjonen med meg fra jeg var barn.
![]() |
#73 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Har kjøpt myke tyggekarameller med tattis (singelpakket selvfølgelig) på Nille. Stor pose for 14.90 så det blir billig moro for mor! Og ungene digger dem!
![]() |
#74 |
Lykkelig nygift.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Etter at storebror ville gå selv i fjor, er jeg helt hektet, og gleder meg som en unge til i morgen!
![]() |
#75 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja!
![]() |
![]() |
#77 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Vet ikke helt hva det blir ennå. Jeg er syk og får jo ikke dratt på butikken. Tror ikke jeg får gubben til å dra på Nille heller. Får se hva vi finner på. Det kommer alltid drøssevis med unger hit. Før handlet vi godis i svære kvanta på Lidl.
![]() |
#78 |
Enda en som trener
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?Innpakket godteri, mesteparten fra Nille, her også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff. Hva gir dere til barna som kommer på knask eller knep?-nillegodteri. Strategien er at det er ingen fare for at jeg forgriper meg på -nillegodteri.
![]() |
#80 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|