Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Headset, anbefalinger?
Det ble forresten Sennheiser PX200 på meg, de er fantastisk gode. Så små og geniale, de kan brettes sammen (følger med en egen, liten kul boks til å ha dem i sammenbrettet også), og har en helt enestående lyd. Gode å ha på. Når jeg tar dem på meg (uten lyd i) føler jeg meg litt døv, de er mye mer lydtette enn man skulle tro. Jeg kan også gå midt i bykjernen med alt det overdøvende støyet der og fortsatt høre lydbok/musikk helt fint, selv hvis det kjører en trikk forbi, eller man selv kjører sånn gammel skrangle-trikk.
Og jeg kan sovne med lydboken ved siden av mannen fordi det ikke forstyrrer han ved å slippe ut lyd. (Forstyrrer altså ingen andre i nærheten av meg heller, på bussen el.)
De er jo også helt latterlig billige til å være så gode, og som jeg og mannen på Hi-Fi klubben ble enige om så kunne jeg jo bare teste de ut, og hvis ikke jeg var fornøyd var det bare å investere i PXC250 istedet, siden disse var så billige. Jeg hadde ikke lyst på PXC250 egentlig fordi det da er en ekstra "dings" å holde styr på, jeg har jo testet kameraten min sine med den "dingsen".
Men jeg er strålende fornøyd og vil absolutt ha disse, så takk for tips!