Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vask av vanntette dresser

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-08, 18:22   #1
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vask av vanntette dresser

Da har jeg vasket to stk dresser med tech wash og nå ligger de i maskinen med impregnering.
Dressen etter dagens barnehageøkt, som jeg klødde i fingra etter å kaste i maskinen henger nydusjet på badet. Jeg har bare spylt bort sanda.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 23:36   #2
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Da har jeg vasket to stk dresser med tech wash og nå ligger de i maskinen med impregnering.
Dressen etter dagens barnehageøkt, som jeg klødde i fingra etter å kaste i maskinen henger nydusjet på badet. Jeg har bare spylt bort sanda.

Flinke du...
Det er jo ikke bare vaskemiddelet som sliter på klærne, også selve prosessen ved vasking

Gammel 30-10-08, 09:16   #3
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tec wash er en slags innvendig impregnering har jeg fått høre... Og så må/bør man impregnere den utvendig også. Og før man vasker med tec wash bør man vaske den enten kun med vann, eller med milo, sa mannen på g-sport til meg når jeg spurte om impr.vaskeprosedyrene...

Vår reimatec-dress ser ikke ut som den har blitt vasket lenger, uansett hva jeg vasker med; milo, vann, tecwash, og en av de ansatte i bhg som er overdreven vaskenazi har gjentatte ganger oppfordret oss til å vaske dressen, enda da har den vært nyvasket. Eier av en GODT brukt Reimatec.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.