Sv: Hva er dine "laster" i matveien?
Opprinnelig lagt inn av Tante Grønn, her.
Også sjokolade da. Jeg har aldri hørt om noen som ikke liker sjokolade i en eller annen form.
Sønnen min liker det ikke. 
Ellers: "Teorien" min var mer en strøtanke. Jeg bare vet at MinaX har vært skeptisk til en del av lavkarboteoriene. Og så tenkte jeg at for det første, dersom man allerede lever med lite sukker og hvete og små porsjoner med andre raske karber, så er det vel ikke SÅ ekstremt mye på å kutte ytterligere ned. Og det er vel ikke spesielt sannsynlig at man har så mye som en bitteliten insulinresistens, som vel er de som har størst utbytte av lavkarbo? Hvis man da ikke går inn i ekstremvariantene og kutter ut ALT.
Og så er i hvert fall jeg sånn at når raske karber er min største kilde til unødvendige kalorier og matsug, så tenker jeg at det sikkert er det som er andres største problem også og syns det virker som den eneste saliggjørende veien til vektnedgang og helse, og at folk maser for mye om fett, for hvor stort problem er DET, lizzom.
Hang det sammen?