|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Vaklende
|
Sv: Spinoff til håpløs bekledning fra barnehagenJeg husker smertelig hvor tungt, kaldt og kjipt det var å leke ute med bomullsklær og bevernylondress, og er glad ungene i dag kan slippe det. Derfor får Lærlingen ullklær og en lett og vanntett dress så lenge jeg kan besteme og betale. Sist redigert av Balanse : 28-10-08 kl 20:37. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinoff til håpløs bekledning fra barnehagen
Med mindre du er pur ung så har bevernylondresser forandret seg en smule siden du gikk med dem. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff til håpløs bekledning fra barnehagenTil eldstemann hadde vi bevernylondresser de første årene, og jeg synes tekniske dresser er bedre, særlig til de små. Bevernylon er muligens varmere, men de er også stivere, tyngre og mindre vanntett. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Vaklende
|
Det blir voldsom digresjon fra bomullsklær, men altså, jeg skulle gjerne vært pur ung, men det er nok slutten av søttitallet og tidlig åttitallet vi snakker om her. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Det er jo akkurat det. Hva som er best må tilpasses klima. Den værtypen jeg synes buller og bång er genial i finnes ikke på Sør/Vestlandet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Vaklende
|
Vi er rørende enige, ser jeg. :kikker ut på regnet og misunner de som så snøen lengre enn 2 minutter i dag: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Her har det ikke regnet eller snødd i dag, men tempen var minus 8 i dag tidlig og nå er den minus 7. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|