|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?hadde nok blitt ødelagt i vask den der ja
|
|
|
#203 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?... men tråden resulterte i at jeg bestilte en t-skjorte til mannen da...
|
|
|
#204 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?
Jeg kjenner i grunn jeg blir ganske provosert og bittelitt usikker. Sist redigert av Avatar : 27-10-08 kl 23:00. |
|
|
|
|
|
#205 |
|
Nå også i farger
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?For å presisere enda mer. Min mann ville aldri brukt den. |
|
|
|
|
|
#206 |
|
Nå også i farger
Det er vel i grunn dette jeg mener også. |
|
|
|
|
|
#207 |
|
Nå også i farger
Skryter hun, eller tar du det som skryt? |
|
|
|
|
|
#208 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg syns ikke det nødvendigvis er skryt å si at man har bltt gravid en, to eller sju ganger på første forsøk. Mulig noen kan oppfatte det sånn, men det kan jo rett og slett bare være en kjensgjerning, og må vel være lov å fortelle på lik linje med at man sliter med å bli gravid, at man har vunnet i lotto eller skal kjøpe ny leilighet. |
|
|
|
|
|
#209 |
|
Peppy!
|
Jeg tror heller ikke at folk nødvendigvis skryter ved å fortelle at de har lett for å bli gravide. Dersom man derimot har behov for å sprade rundt med en t-skjorte som fremhever at man har svømmedyktige sædceller (underforstått: Denna karen kan sakene sine gett!) så oppfatter jeg det som brautete, som vel er i familie med skryt. |
|
|
|
|
|
#210 |
|
Nå også i farger
Jeg tolker den overhodet ikke slik. Jeg syns den er morsom, på en teit måte. |
|
|
|
|
|
#211 |
|
Peppy!
|
Jeg synes egentlig ikke det er så interessant hvorvidt man selv blir fornærmet eller støtt. Jeg tar heller stilling til hva jeg ønsker å sende av signaler selv. JEG ville jo ikke blitt støtt av en slik t-skjorte personlig, det er ikke et problem vi har slitt med. Men jeg kjenner jo mennesker som har opplevd all verdens sorger av slike grunner, og vet da at ugg-ugg-utsagn kan være forferdelig provoserende. |
|
|
|
|
|
#212 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
BILLIGE DAMER er også damer
|
|
|
#213 |
|
Nå også i farger
Ja, det er jeg enig i. Men ingen her vet da hvorfor noen bruker en slik t-skjorte? Med mindre de virkelig gjør det for å skryte. |
|
|
|
|
|
#214 |
|
Nå også i farger
Ok. Jeg klarer ikke ta alt så seriøst. |
|
|
|
|
|
#215 |
|
Travelt opptatt
|
Favorittbandet mitt lagde en gang en boxershorts med tittelen på sin første hit over fronten: Ormurinn Langi (Ormen lange, flaggskipet til Olav Tryggvason).
|
|
|
#216 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Det er jo interessant hvor mange som ikke blir støtt selv, men som kjenner noen som antakelig kanskje muligens ville blitt det. Omsorgen er nesten rørende.
|
|
|
#217 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg synes bodyen i str. 62 med trykket "Son of a motherfucker" er verre.
|
|
|
#218 |
|
Nå også i farger
Jeg syns den ville vært morsom, på den rette personen. |
|
|
|
|
|
#219 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Monsoon sier vel egentlig mye av det jeg tenker etter å ha skummet igjennom. Denne diskusjonen minner meg litt om negerdiskusjonen. Så lenge man ikke mener noe vondt med det man gjør, eller man selv ikke blir såret, så bør det være helt ok. Men jeg forstår at folk synes det er sært å tenke på den måten altså, og at man da også kan innlemme mange temaer. Jeg har ikke slitt med barnløshet, og det første som slo meg da jeg så t-skjorta var at jeg ikke likte den siden jeg synes det lefler med et sårbart tema. Når jeg leser at folk sier at de ikke ville hatt på seg t-skjorta sammen med ufrivillige barnløse venner, så må jeg nesten fnise litt. Hvordan skal man kunne vite hvem som er ufrivillig barnløs?
|
|
|
#220 |
|
saftig
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Nå spurte jeg helten, og han sa han godt kunne gått med denne T-skjorten. "For en ting er sikkert - damer vil ha menn som er forplantningsdyktige." (Noen av dere skjønner hva jeg snakker om
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|