Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-08, 22:15   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Nå er det mulig jeg virker utrolig snerpete her, men here it goes: Jeg hadde aldri i verden vist meg med min mann i en slik skjorte. Den er brautete, og jeg irriterer meg stadig over folk som på død og liv skal skryte av egen fertilitet. De fleste menn har duganes sædceller, og det er ikke egentlig en bragd. Ikke noe å skryte av, liksom. Men det er kleint overfor alle slitere. Det er macho på en lite sjarmerende måte.

Jeg kjenner i grunn jeg blir ganske provosert og bittelitt usikker.
På egne vegne og ikke mannens.
Jeg blir lett gravid og kan godt finne på å si: "Bare han rister boxer`n på meg, så vokser magen." eller noe i den duren.

Jeg mener overhodet ikke skryte om jeg sier noe sånt, men heller se på det med litt humor.
For meg er nemlig det ovennevnte et problem. Derfor skal jeg sterilisere meg neste mnd.

Hadde jeg kjøpt en slik t-skjorte til mannen, så hadde det ene og alene vært på gøy.
Som f.eks. da vi skulle til syden med våre 5 barn.
Man får nemlig mange blikk når man er unge og har så mange barn.
Og man får mange spørsmål. Dumme spørsmål.
Derfor ville det kun vært med litt humor jeg ville kjøpt en slik t-skjorte til min mann.
Ikke for å si: "HeHey, gutta hans kan virkelig svømme!" på ramme alvor ...

Presiserer at jeg ikke har lest hele diskusjonen.

Sist redigert av Avatar : 27-10-08 kl 23:00.
Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 22:17   #2
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

For å presisere enda mer. Min mann ville aldri brukt den.
Han er nemlig for konservativ.

Gammel 27-10-08, 22:38   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg kjenner i grunn jeg blir ganske provosert og bittelitt provosert.
På egne vegne og ikke mannens.
Jeg blir lett gravid og kan godt finne på å si: "Bare han rister boxer`n på meg, så vokser magen." eller noe i den duren.

Jeg mener overhodet ikke skryte om jeg sier noe sånt, men heller se på det med litt humor.
For meg er nemlig det ovennevnte et problem. Derfor skal jeg sterilisere meg neste mnd.

Jeg tror heller ikke at folk nødvendigvis skryter ved å fortelle at de har lett for å bli gravide. Dersom man derimot har behov for å sprade rundt med en t-skjorte som fremhever at man har svømmedyktige sædceller (underforstått: Denna karen kan sakene sine gett!) så oppfatter jeg det som brautete, som vel er i familie med skryt.

Hvorvidt det er sutrete eller ei å bli støtt av det skal jeg ikke uttale meg om, men som sagt ville ikke jeg kjøpt en slik skjorte fordi jeg ikke ønsker å hovere om akkurat det temaet.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 23:07   #4
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg tror heller ikke at folk nødvendigvis skryter ved å fortelle at de har lett for å bli gravide. Dersom man derimot har behov for å sprade rundt med en t-skjorte som fremhever at man har svømmedyktige sædceller (underforstått: Denna karen kan sakene sine gett!) så oppfatter jeg det som brautete, som vel er i familie med skryt.

Ja, det er jeg enig i. Men ingen her vet da hvorfor noen bruker en slik t-skjorte? Med mindre de virkelig gjør det for å skryte.

Jeg har alltid trodd slike t-skjorter var på gøy. Ikke at teksten var alvor.

Om det er teit og harry blir en helt annen ting syns jeg. Jeg reagerer veldig på (og blir i grunn veldig overrasket) over at folk oppfatter det som skryt.

Jeg henger meg forresten på aC sitt t-skjorte forslag. Men vil gjerne ha litt mer tekst:
...og godt brukt!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.