|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
villende
|
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?
Selvfølgelig. Dét forklarere hvorfor man alltid får riktig svar når man spør seg selv WWED. :melder meg inn i "Church of Esme": |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?Visste det var en grunn til at jeg ikke skulle dele den vitsen her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?Vi har vurdert å omkalfatrere på personalressursene, og ut i fra vårt estimat basert på den basale, overordnede målsetting for produksjonslinjen foregående år, har vi derfor valgt, å gi noen av våre medarbeidere muligheten til å oppdage nye områder i yrkeslivet. Dette innebærer en gylden sjanse til å få et videre perspektiv på egne kvaliteter og se verdien av nye erfaringer. Kulturutviklingen i vår bedrift, handler om å skape holdninger preget av intelligens, effektivitet og med et sentrert fokus på bunnlinjen i vår organisasjonsstruktur. |
![]() |
![]() |
#105 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?Ah. Alle TLAer er jo pr. def. fantastisk.
![]() |
#106 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?Her er et utdrag fra en stillingsannonse jeg så i dag, utdraget er (hele) presentasjonen av seg selv "Firma" starter annonsen med.
![]() |
#107 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er den verste konsulent-bullshit-lingoen du noengang har hørt?Oh, yes!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|