|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Jeg er en dårlig samfunnsborger ... Don't count on me ...Jeg synes det er greit at ikke alle gjør like mye, men jeg mener også at i tilfeller med maling, så kan man enten betale seg ut av det, eller trekke en kanne med kaffe til de som maler. Eller kjøpe boller på butikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er en dårlig samfunnsborger ... Don't count on me ...
Helt enig!
![]() |
#3 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er en dårlig samfunnsborger ... Don't count on me ...Nå har jeg ikke lest hele tråden, men har sett du har fått veldig mange gode svar. Det som slår meg oppe i det hele er at det må være lov å si nei, uten å nærmest ha legeerklæring for at man har gjort det valget. Selv føler jeg at jeg helst skulle ha stilt opp over alt. Men for oss er min fritid hellig, og en tid jeg bruker for å samle krefter til det jeg må. Under sykdom mener jeg man skal si nei. Det må være grenser for hva man skal stille opp på også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Heklestudent
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stavanger
![]() |
![]() Sv: Jeg er en dårlig samfunnsborger ... Don't count on me ...Har skummet gjennom tråden,og lest noen innlegg ganske nøye. Tanken som slår meg er vel rett og slett at det forventes og forlanges for mye av oss alle i dagens samfunn.Er trist å være foreldre og måtte grue seg, og være redd for, eller bli forbanna hele tiden for det blir lagt alt for mye press fra alle kanter. Jeg nevner,jobb,skole,barnehage,fritidsaktiviteter,vår egen helse,venner og familie. Jeg må ærlig innrømme at jeg selv synes det blir lagt opp til aaaalt for mye organisert sosial omgang på veldig mange fronter. Føler veldig ofte at jeg aller helst burde vært et super menneske som skal klare alt.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|