Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

God lukt i huset?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-08, 12:02   #35
tarante
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2008
tarante har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: God lukt i huset?

Takk for mange gode forslag! Ser at jeg antagelig er en stor gris i forhold til dere som vasker gulvet hver dag og kjøkkenviften regelmessig, søppelskapet hver dag, så det er nok bare min egen skyld/uvitenhet at det ikke lukter så bra hos meg... Har tatt meg i nakkeskinnet og fått skrubbet kjøkkenviften, vasket under/bak komfyr og kjøleskap, tatt et tak i søppelskapet og blitt flinkere til å ta unna kjeler/matrester. I tillegg fant jeg ut at det luktet ganske så vondt av glass- og metalldunken vår, så den har vi kjørt av gårde med. Jif Oxi Action lukter fantastisk godt, så nå står det et lite glass med det på spisestuebordet.... og faktisk så har jeg ikke lagt merke til noe vond lukt de to siste dagene Nå gjenstår det å bli litt flinkere til å få luftet godt ut hver dag, litt vanskelig når lillemor på 9 mnd helst vil være på gulvet og mamma helst vil sove litt når hun sover... men vi får ta det en gang på kvelden etter at jentene har lagt seg... Fremtidsplaner er å vaske gardiene i stua, men gruer meg så til å stryke de etterpå, at det får vi drøye til lillemor begynner i barnehagen! Og så må jeg gå på slukene etter det... det pleier jo å være mannen min sin jobb, men han er jo så nøye at det kan gå mellom en og to timer pr sluk, og det orker ikke jeg å vente på.... utolmodige lille sjel som jeg er

tarante er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.