|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Jeg ville betalt ned all gjeld, satt av litt penger til ungene og bygd drømmehuset. |
![]() |
![]() |
#22 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?
Hadde du klart å holde det skjult altså? Jeg forteller alt til mine venner og hadde verker klart eller ønsket å holde dette skjult for dem. Det er vel bare jeg som hadde bekymret meg litt om denne spanderingen i begynnelsen, de hadde nok ikke forventet mer enn en skikkelig fest for å feire. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Passiv
|
Da kunne jeg fått jobb |
![]() |
![]() |
#25 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Jeg skulle ha ansatt en assistent for å gjøre alle de kjedelige praktiske og tekniske oppgavene i forbindelse med ferdigstillelse av masteren! Tenk å kunne instruere noen andre til å sjekke kilder, finne referanser og finkjemme teksten for upresise formuleringer osv. Det hadde vært noe! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Først og fremst hadde jeg skiftet kledning på huset, byttet tak og bygget på stua. Så hadde det blitt svær dobbelgarasje.
En, to, tre, fire What you give is what you get in return. Sist redigert av Susse : 23-10-08 kl 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Hva ville du gjort? Hva er deres drømmer. Kan de kjøpes? |
![]() |
![]() |
#29 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Jeg prøvde en gang å avtale med en kollega at hvis han vant i Lotto til helgen skulle han dele med meg, og hvis jeg vant skulle jeg dele med ham.
![]() |
#30 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Satt det på konto. Med 5 % rente vil jeg ha 750.000,- pr år.
![]() |
#31 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Kjøpe hus/leilighet? - I så fall hvor stort og hvor
![]() |
![]() |
#34 |
Går videre
|
Den er jeg med på. Så mye krangling som ville vært unngått.... Tror jeg ville hatt 2 ganger i uken.
![]() |
#36 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?- Solgt hus med hage - kjøpt stor leilighet i Bergen og bygd hus der ungene vil bo |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Bygd/kjøpt Drømmehuset.
![]() |
#38 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Jeg ville betalt ut gjelden vi har på huset. Huset ville jeg beholdt, det er stort nok for oss |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Tja. Hus og bil til oss selv er helt bankers. Betale det lille vi har i gjeld (eller det er muligens smart å ha litt). Litt luksus: klær til oss og barna, vaskehjelp, økologiske grønnsaker på døra, større matbudsjett, jobbe mindre, være lenge hjemme med barna. Flere barn! Dessuten skulle vi fått tatt oss en solid utdanning begge to. Personlig trener for å få ræva i gir og gå ned noen kilo.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|