Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Saddam Hussein dømt til døden ved henging (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-06, 23:52   #28
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Saddam Hussein dømt til døden ved henging (VG)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men så er det jo dessverre slik at det er flest svarte amerikanere som begår de alvorligste forbrytelsene oftest også. Men det hjalp f.eks. ikke
Scott Peterson at han var en ressursterk, svigermors drøm, hardt arbeidende hvit mann når bevisene ikke kunne motbevises. Han ble dømt til døden selv om han hadde en av de beste advokatene.

Det er vel bare halve sannheten det at de fleste svarte begår alvorlig kriminalitet. Hvem tror dere kontrollen rettes mot? Hvem er det enklest å ta; den svarte på gata, eller han som trikser med milliarder på børsen?

Jeg er i mot dødstraff, jeg mener at ved å praktisere dødstraff senker man seg ned på den tiltaltes nivå, og da blir ikke de dømmende noe bedre enn den dømte i mine øyne.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.