Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Må jeg virkelig begynne å kle meg annerledes?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-08, 20:52   #9
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Må jeg virkelig begynne å kle meg annerledes?

Wow, her var det mange... morsomme svar ...

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Hvis du konsekvent svarer "Nei, dessverre, jeg er nok bare feit", så slutter de å spørre. Garantert!

Takk, det skal jeg gjøre.
Ser Inagh har prøvd det ut. Med hell!

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Kle deg slik du trivs, drit i alle andre.
Og du får heller svare frekt tilbake, f.eks: ser jeg så feit ut? eller noe som gjør at de kanskje tenker seg om litt mer neste gang.

Ja, eller: Du, så rart, tenkte akkurat på å spørre deg om det samme!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Skal MYE til før jeg spør om noen er gravide.. det er så teit å plumpe ut med sånt?!

De: "er du gravid eller?"

Du: "nei, jeg er bare trendy"

Trendy ja. Takk.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Teite mennesker. Skal man ikke ha lov til å gå med løse klær bare fordi man er tynn? Pffft. Nonsens.

Dulter litt på aC.

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Men sånn oppriktig....hvorfor kler tynne mennesker seg større på den måten? Jeg er selv tynn og får virkelig ikke til å gå i store tunikaer som jeg kunne brukt sent i en graviditet.

Sånn helt oppriktig, hvorfor ikke? Og at du ikke får det til behøver ikke bety at ikke jeg får det til.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Fordi det er behagelig! Og kult. Og fordi man har hull på unevnelige steder i buksa som det kan være lurt å dekke over.

Dulter enda mer på aC.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Baggy stil er ikke noe for meg, jeg er mer på Snipehakket, og skjønner ikke hvorfor lekre smekre snupper som deg skal telte og kle seg fire str. større. Du må jo gjerne bruke tunikaer, men kanskje ikke den helt vide sorten? Litt mindre størrelse? Litt smalere modell? Belte?

Jeg telter meg og kler meg ikke i fire str. større. Mindre str. enn jeg bruker finnes ikke, hvis man ikke vil handle klær i barnebutikk da.
Dette er snakk om vanlige topper, i vanlige størrelser, fra vanlige butikker, men som ikke sitter etter kroppen.

Sånn til info kan jeg like godt gå med en tettsittende topp og kort shorts.
Men det er kun på sommeren.

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

:teskje:
Jeg kler meg ikke for å se tynnest mulig ut, men jeg ser heller ikke poenget med å kle meg på en måte som får meg til å se vesentlig større ut.
Jeg går ikke i joggebukser på fest heller, selv om det er klart mer behagelig enn tynnstrømpis og skjørt.

Jeg kler meg ikke slik for å se større ut. Da hadde jeg ikke tatt på meg jeans/tights under. Det får meg ikke akkurat til å se stor ut ...
Jeg kler meg slik fordi jeg liker det. Enkelt og greit.

Jeg har NULL komplekser og har min egen stil.

Går forresten ikke i joggebukse på fest jeg heller.
Forstår virkelig ikke hva det har med dette å gjøre?

Hadde jeg gått i joggebukse på fest, så hadde i hvert fall folk trodd jeg var gravid.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.