Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fine feriesteder i Spania?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-08, 20:41   #11
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fine feriesteder i Spania?

Trekker fram en gammel tråd

Det ser ut til at det blir Spania-tur til sommeren. Eldstejenta spiller i skolekorpset og korpset skal på jubileumstur til Calella, en by ca 5 mil nord for Barcelona.

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Jeg har tilbrakt hver eneste sommer fra jeg var 12 til jeg var 23 år på Costa Brava og elsker det området (kysten nord for Barcelona).

Vi ser for oss ei uke på korpsfestival i Calella og kanskje ei uke lenger sør i Spania med hjemreise fra Alicante. Noen som vet hvor langt det er fra barcelona til Alicante?

Er Albir/Altea-området veldig "norsk"? Er ikke så giret på nabolag med bare norske pensjonister og "fantastisk norsk kjøpesenter" som jeg så omtalt i en leilighetsannonse på Finn At senteret har den beste garnbutikken i distriktet er ikke det viktigste salgsargumentet for å treffe meg for å si det sån

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.