Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dress to impress?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-08, 22:55   #21
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dress to impress?

Stakkars dama i forgrunnen med kvisa

Gammel 13-09-08, 22:56   #22
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Det var jo aldeles fantastisk!

Tenk så herlig å komme inn i et hjem hvor det brudebildet henger på veggen.

Gammel 13-09-08, 23:09   #23
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Stakkars dama i forgrunnen med kvisa

Hahaha...det var nesten det første jeg la merke til, selv om hun med mega bubissene ikke var til å unngå.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 23:03   #24
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Tipper det blir stas å henge opp brudebildet på veggen etterpå

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 00:01   #25
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Lekkert, Pelen. Lekkert.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 07:59   #26
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Tråden ble i allefall morsom.

Men jeg har like fullt ut ikke funnet et passende antrekk til festen - som nærmer seg med stormskritt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 08:07   #27
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet du noe om hva de andre planlegger å ha på seg?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 09:06   #28
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noe sånt?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 31469_cu_l.jpg (20,0 KB, 18 visninger)
Filtype: jpg 31469_bk_l.jpg (21,0 KB, 11 visninger)
nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 09:32   #29
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde helt klart fått problemer med en sånn kleskode.
Vis oss hva du velger til slutt, da.

Gammel 23-09-08, 09:37   #30
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Vet du noe om hva de andre planlegger å ha på seg?

Nei, aner egentlig ikke. Jeg begynner å se for meg sorte støveletter sort kjole (til litt over eller under knærne) og en grå kasjmirbolero til. Jeg har imidlertid ikke tenkt til , slik mange andre på jobben skal, bruke tusenvis av kroner på klær og frisør i forkant av festen. Ikke er jeg noe spesielt flink til å fikse meg selv heller(jeg sparer penger til USA-turen vår). Jeg er ganske konservativ i klesveien, og liker ikke å stikke meg nevneverdig ut.

Nikki; Jeg ser helt klart at kjolen er lekker, men at jeg skal kunne ha på meg noe sånt, er bare helt utopisk i mitt eget hode. To much, rett og slett.

Gammel 23-09-08, 09:44   #31
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fruktflua, det syns jeg høres flott ut!

Har du noen venninne som er flink på hår og eventuelt sminke?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 09:47   #32
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Ja, om du hadde fått en festinnbydelse som var merket kleskode "Dress to impress" - hva hadde du tatt på deg da?

Noe med mye utringning eller mye farger.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-08, 09:15   #33
Fruktflua
Sperret

Standard

Joda....

Endte opp med svart kjole med utringning, sorte støveletter, og et passende smykke.

Det var enormt mange med nærmest samme bekledning, så jeg tror neppe jeg imponerte spesielt mye.

Men kvelden var svært vellykket, og det kan vi ikke takke toastmaster Alex Rosen for.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.