|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyre barnebursdagertrøtt
|
|
|
|
#2 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Dyre barnebursdager
Godt spørsmål. Her i huset er siste barnebursdag på 10 årsdagen, og det ser ut som om den tanken deles av mange foreldre her. Det er strengt tatt ikke så stor forskjell på burdagene hun har feiret frem til hun ble 10 og de hun har feiret etterpå. Hun vil jo ferie, bare ikke med pølser og kaker. Vet om andre som ikke få selskap i det hele tatt etter den alderen.
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyre barnebursdagerDet er stor forskjell på om man er villig til å betale litt for å slippe xxx antall barn hjemme på kanskje liten plass, baking, vasking og innkjøp enn det å betale større summer for at det er forventet, ungene blir utenfor hvis de ikke har det og at det fordi foreldre skal overgå hverandre.
|
|
|
#4 |
|
trenger lading
|
Her tror jeg det er vanlig med typisk "barnebursdag" med alle jentene/guttene i klassa frem til 10 år. Senere inviterer de et par venner bare. (tror jeg da, får 10 åring neste år)
|
|
|
|
#5 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dyre barnebursdagerFolk må få gjøre som de vil, men jeg vil ikke la andre ta over planlegginga av den store dagen til mine barn. Tid har jeg også. Det er verre med plass om man skal be hele klassen, men nå ber mine gutter kun guttene, så da går det på et vis, med litt kreative løsninger. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
For min del fordi de eneste servisene vi har så mye av at det duger til et selskap, er penservise. Jeg dekker ikke bordet til 14 seksåringer med Wedgwood og krystallglass. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
:tsktsktsk: |
|
|