Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fra 6 til 10 uker (pappakvote)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-08, 00:27   #36
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra 6 til 10 uker (pappakvote)

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Men det var vel snakk om fedrekvoten? Der er det selvstendig uttaksrett, selv om det ikke er selvstendig opptjening. Med den "felles" permisjonen må mor dokumentere at hun jobber eller studerer. Hvis ikke så får ikke far overta.

Jeg hadde heller ikke problemer med første ungen, for da var det en grei saksbehandler. Nå har jeg ei som jeg mistenker har jobbet med sosialsaker i lang tid, så hun driver og spør og graver om masse uvesentligheter, skal ha skjemaer og underskrifter fra alle instanser, og nekter å betale ut hvis det mangler 1%.

Nei, jeg fikk ny jobb og begynte å jobbe siste mnd av permisjonen jeg skulle ha opprinnelig. Jeg måtte ikke dokumentere det på noe vis. Far overtok denne mnd. Jeg ringte og ga beskjed, de ba far og arbgiveren hans sende inn skjema for når hans permisjon skulle begynne. Så enten har jeg hatt det lett eller så har du vært ute for en omstendig og vanskelig regelrytter slik du beskriver. :-)

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.