|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ustabil
|
Sv: Ali Farah til angrep på samfunnet og ambulansesjåføren
Jeg leste et annet sted (mulig det var i artikkelen om Shjenken) at politiet rekvirerte en bil, men før bilen kom fram hadde Farah allerede forsvunnet i taxi. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Det stemmer at han kjørte taxi til legevakten. Denne hendelsen med AMK var senere på dagen, da Farah skulle fra legevakten til sykehuset. Altså ikke fra parken til legevakten.
|
|
|
|
#3 |
|
Ustabil
|
OK, da koblet jeg feil. Mener du altså at Shjenken var skyld i at AMK-sentralen ikke fikk transportert Farah til sykehuset også? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Nei. Hvorfor spør du om det?
Det var ambulansepersonellet gjorde flere lovbrudd da de dro fra Farah uten å hjelpe han. Det kan jo ha noe med saken å gjøre.
Og jeg skjønner ikke helt hvorfor du nevner legevakten eller sykehuset.
|
|
|
|
#5 |
|
Deltidsmamma
|
Dette argumentet er litt dårlig.
Sist redigert av bønna : 10-10-08 kl 14:33. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, jeg mente absolutt ikke at du hadde slike holdninger, beklager hvis du oppfattet det slik. Innlegget mitt var mer en kommentar litt på siden av debatten.
Det tror jeg du har helt rett i.
Helt enig. Det er vanskelig å ta det han skriver seriøst fordi han er veldig urimelig i noen av påstandene sine.
|
|
|
#7 |
|
This is normal!
|
Nå er det vel sånn at LDO har gått igjennom alle kjente sider ved saken og kommet med en konklusjon. Det har jo ikke akkurat vært en rettssak der ambulansesjåførene skulle bevise sin uskyld.
|
|
|
|
#8 |
|
Deltidsmamma
|
Nei, det har vel ikke vært rettsak. Men det skal legges til grunn at dikriminering har funnet sted, dersom ikke Schenken kan sannsynlggjøre at det ikke var diskriminering. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|