Sv: Skikk og bruk på fly?
Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.
Høres ut som du har opplevd det samme som meg. Vi satt på tre trange seter med våre to barn i 4 timer, foran oss satt et herlig ektepar fra østfold med ryggen demonstrativt nede hele turen!! Det var ikke mulig og spørre dem pent heller. (Barna er 8 mnd og 3 år).
Noe lignende ja. På tur med en 6 uker gammel baby og damen foran mannen min hadde samme syn som blomst. Mannen min lå og sov og damen foran prøvde å dytte sete bakover. Det buttet imot siden mannens bein gikk helt frem i sete foran. Ho brukte makt for å prøve å få det ned og til slutt måtte jeg spørre om hun hadde planer om å brekke beina til mannen. Ho skulle ha sete ned. Det går ikke sier jeg. Det var hennes rett å ha sete ned og hvis mannens bein var for lange så fikk han flytte seg. Du får flytte deg du hvis det plager deg sa jeg, han sover. Da fikk jeg vekke han da for ho kunne ikke flytte seg for ho måtte sitte ved vinduet. Der satt vi altså med en liten baby på verdens trangeste fly.