Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Se hvem som flytter inn hos oss på fredag da

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-08, 23:23   #38
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Se hvem som flytter inn hos oss på fredag da

Gratulerer med en flott Maine Coon. Nydelig rett og slett.
Flotte de andre kattene du har også. Jeg har en maine coon, og må si jeg har innmari lyst på fler. For øyeblikket tillater ikke økonomien flere, og jeg har også opprinnelig tenkt at damen jeg har i hus skal få lov å være alenekatt siden hun er omplassert på grunn av mistrivsel med mange katter. Allikevel lurer jeg på om det ikke er litt kjedelig for henne å være alene.

Flere maincoon eller andre katte-eiere her inne forresten? Jeg har lett, men ikke funnet noe underforum for dyreelskere her inne.

Min coon er heller ikke veldig stor. Hun er en maincoon i miniformat som tidligere eier beskriver. Nesten 4 kilo, 3 år gammel. Og jeg tror ikke hun blir større heller. Hun har det alt for travelt til det.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.