|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Syvåring brøt seg inn i dyrehageLurer veldig på hva denne krokodillen vanligvis spiser. Neppe døde dyr, for da hadde vi sikkert hørt om denne forferdelige saken hver eneste dag. Jeg tipper krokodillen er veldig glad i tomater. |
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Syvåring brøt seg inn i dyrehage
Så dette var ikke så big deal, altså? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Er det fordi det ikke var meningen at disse dyrene skulle bli drept at handlingen er så mye mer avskylig enn alle dyrene som hver dag må bøte med livet for at vi skal få kjøtt? Enn alle dyrene som må bøte med livet for at denne krokodillen skal få mat hver dag? I disse tider er halve befolkningen ute og skyter alt fra små fugl til store elger - for moro skyld, mens resten av befolkningen forferdes over dette. |
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Sv: Syvåring brøt seg inn i dyrehageJeg synes dyrehager er meningsløst dyreplageri, men det er kanskje en annen diskusjon...
|
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
Jeg forstår meg ikke på den type tankegang i det hele tatt. Virkelig ikke. Så fordi jakt er tillatt så er det ikke så farlig at en syvåring tar livet av alle disse dyrene? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Hvor i artikkelen står det at dyrene ble pint? |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Syvåring brøt seg inn i dyrehageFor meg utgjør det en forskjell om gutten gjorde dette fordi han ville gi småreptilene en grusom død eller om han egentlig ville være snill mot krokodillen. Og det aner jeg ikke svaret på. |
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Det tenkte jeg også. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |