Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er du en matcher

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-08, 12:43   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du en matcher

Det er som regel samboer som kler på Storesøster og han pleier vel å matche bukse og genser (ihvertfall sånn delvis). Tror det handler om de har god tid eller ikke. Hun matcher ikke i yttertøy. Alt vintertøyet hennes er rødt, og sånn er det bare. Kjøper ikke brunt for å ha flere farger og spille på.

Småttisene matcher stort sett ikke. De sikler og gulper og griser sånn når de spiser at de skiftes på ustanselig. For rene barn liker jeg Her går det omhverandre i klær også. Lillebror har stadigvekk jentebodyer på for de har vi flest av Smokker får de den som er nærmest. Jeg var også ute her en dag hvor jeg (uten å tenke på det) hadde tatt på Lillebror ulljakken til lillesøster med blomster o hun hadde hans ensfargete.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 18:00   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Småttisene matcher stort sett ikke. De sikler og gulper og griser sånn når de spiser at de skiftes på ustanselig. For rene barn liker jeg Her går det omhverandre i klær også. Lillebror har stadigvekk jentebodyer på for de har vi flest av Smokker får de den som er nærmest. Jeg var også ute her en dag hvor jeg (uten å tenke på det) hadde tatt på Lillebror ulljakken til lillesøster med blomster o hun hadde hans ensfargete.

Nå synes jeg du gjør skam på oss tvillingmødre. Alle vet da at tvillingbabyer må matche seg imellom, og at hvis den ene griser seg ut må man skifte på begge to. Det gjorde jeg bestandig da mine var små.

Gammel 03-10-08, 20:41   #3
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Stort sett matcher klea til junior, om ikkje i farge, så i stil. Det meste er arva eller fått, eg hadde ikkje kjøpt noko ekstra for å få det til å passa.

Sambo tar på guten det han finn når han leiter i skuffene med ei hand, og held på babyen på stellebordet med den andre handa. Resultatet er variabelt.

Gammel 03-10-08, 20:43   #4
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg matcher på meg selv, unga tar på det de liker selv. Både toåringen og femåringen- med veldig forskjell utkom fra dag til dag.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 20:53   #5
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Klabert. Jeg matcher alltid. Svart genser, svart T-skjorte og svarte jeans. How hard can it be?

(Når det er snakk om ungene er det nok litt værre. I barnehagen har visst en ansatt blitt avslørt som fargeblind da hun ikke umiddelbart kunne se hvilke dager jeg hadde stått for påkledninga av minstemann.)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 20:58   #6
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Det er viktig for meg at han ser presentabel ut og at klærne går godt sammen. Vet ikke om jeg vil kalle det "matche" for det forbinder jeg med damer med sko, veske, belte og smykker i samme farge.

Har han en fargerik og mønstrete genser, buksa være ensfarget, helst dongeri. Jeg blir skikkelig uvel av kobinasjoenene sambo velger innimellom og overrasket også, da han fint kan kle seg selv på en ok måte.

Yttertøy og sko velger jeg i nøytrale farger for å slippe å kjøpe mer enn nødvendig. Han har feks bare én vinterlue (skal kjøpe en til) og én vinterjakke. Den går helt fint til det meste.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.