|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg
Det er nok helt sikkert den samme testen, og at Troll ikke er med er jo ganske pussig.
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Kanskje de bare tester dresser fra produsenter som reklamerer hos dem, eller som de har en eller annen form for avtale med, eller noe i den retningen? Jeg kan ikke huske at Troll har vært med i noen av testene deres. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degTicket var heller ikke med i F&B testen.... |
|
|
|
#4 |
|
Einsam
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degDe hadde ikke tatt hensyn til vekten på dressen, noe som har mye å si for ungenes bevegelsesfrihet, det er viktigere enn prisen for meg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Einsam
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degDyrt er nødvendigvis ikke kvalitet, men sjansen for det, er større enn ved kjøp av en billigere dress. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Det er jeg veldig enig i. Da mine store gutter var små, var det ikke så mye annet å få tak i enn de mer eller mindre tunge bevernylondressene med løst for og gummiforsterkninger, nå som det finnes bedre ting kunne det ikke falle meg inn å velge sånne dresser til små barn som skal være ute i timevis hver dag. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degMine krav til vinterdressen er veldig ulik de som er grunnlaget for testen det her er snakk om. For meg er det viktig at barnet kan bevege seg, at dressen puster og at den holder henne tørr. Varme regulerer jeg med hva hun har under. Hun bruker vårdressen hele året og har tykk ull under, vinterdressene blir fort for varme her på vestlandet. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|