Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva er verd å se denne høsten? (tv)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-08, 07:16   #41
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)

Ok, i går ble det først litt 71 grader nord - men det var nå liksom litt sånn "sett det før" følelse på det og synes jeg..
Så gløtta jeg så vidt på Sykehuset på tv3, en fødsel, og tårene trilla med en gang. Så ble det Top Model, noe som ikke heeelt imponerte meg.

Men den nye serien, Elskerinner, på nrk... DEN ser jeg for meg at jeg kan se, med et glass rødvin i hånda og ullpledd på føttene.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 14:22   #42
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Det eneste jeg "følger" fast hvert år er 71 grader nord...
De gangene jeg ikke kunne se i fjor så jeg på nettet. Jeg kommer nok til å gjøre det i år og.
I går satt jeg meg til å se mens gubben ga ungene kvelds etter svømmetrening og skulle legge de.
Så sier visst mellomste til pappaen, Jeg tror mamma er blitt TV-slave...
(jeg som nesten ikke ser på tv. hmm...)

Gammel 09-09-08, 14:45   #43
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Bones TV3 torsdager kl 2130 (men tror det er reprise)
Bones, Dansk (eller var det svensk) TV3 søndag kl 20

Tirsdag er fast tv2 kveld for meg.
Før så jeg alltid på TVN på onsdagene, men det var når det var Ugly Betty eller Ghost wisper og Lost.

Gammel 11-09-08, 19:58   #44
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Bare jeg som IKKE ser Grey's?

Nei.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 20:54   #45
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Ser ikke på noe fast og følger heller ikke med på noen serier, men i høst skal jeg se på det danseprogrammet, det heter vel gjerne "skal vi danse" eller noe sånt.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 21:28   #46
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefaler Elskerinner

Gammel 11-09-08, 22:18   #47
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når begynner Hvaler da?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 22:27   #48
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Når begynner Hvaler da?

Mandag 29. september kl 2000-2100
Skulle ønske det var torsdagar....

Gammel 12-09-08, 09:47   #49
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Denne høsten skal jeg se:

- Mandag: Elskerinner
- Tirsdag:Grey's
- Torsdag: Criminal minds
- Fredag:Gullrekka/Skal vi danse
- Søndag: Himmelblå

Alt som går rundt kl 20 får jeg ikke med meg, da er det lesestund med ungeskokken. Fredager får vi gjøre et unntak...

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 21:31   #50
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Når går de pokkers modellene i reprise?
Jeg gikk glipp av det i dag. Hørte rykter om litt action, så da må jeg jo e det en annen dag.
Er det til helgen? :har ikke Se og Hør:

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 21:35   #51
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Når går de pokkers modellene i reprise?

Se her:
http://www.tv3.no/topmodel/forside/

Hvis du går på "åpne menyen" der, også "program" så kan du se begge episodene på web-tv.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 21:40   #52
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Re: Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Se her:
http://www.tv3.no/topmodel/forside/

Hvis du går på "åpne menyen" der, også "program" så kan du se begge episodene på web-tv.

Thanks!

Gammel 15-09-08, 22:26   #53
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Ylvis møter veggen var kult.

Gammel 15-09-08, 23:23   #54
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

er det bare jeg som ser og digger charterfeber. Synes det er helt hysterisk morsomt.

Som i går, når han dvergen og kompisen skulle sjekke inn på en automat, og ikke visste hva kolli var. Det er vel samme som kg?? De tippet på 10 kg på kofferten og fikk ut et par meter med bagasjelapper.

Gammel 16-09-08, 10:19   #55
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Bare jeg som IKKE ser Grey's?

Jeg ser ikke på Grey's.

Mandag, Tirsdag ogOnsdag er tv kveld for meg.

Mandag: Top Model
Tirsdag: So you think you can dance
Onsdag: håper Ugly Betty kommer snart

Noen som vet hvor det ble av Ghost Whisperer? Går det på en annen kanal?

Gammel 16-09-08, 10:28   #56
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Noen som vet hvor det ble av Ghost Whisperer? Går det på en annen kanal?

Det lurer jeg på og!

Gammel 16-09-08, 10:37   #57
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Medium er gøy altså. Går på tirsdager, sent på quelden.

Gammel 16-09-08, 10:44   #58
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Medium er gøy altså. Går på tirsdager, sent på quelden.

Gammel 30-09-08, 21:32   #59
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Brothers and sisters ser eg og på onsdagar. Syns det er veldig bra.
Koneklubben rett etter.

Gammel 30-09-08, 22:21   #60
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Elskerinner. Fantastisk

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.