|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tragisk utfall på en tragisk sak
Jeg er enig med Skremmern. Kan ikke si jeg er hverken trist eller lei meg for at han valgte å ta sitt eget liv. Det eneste tragiske og triste i denne historien, er den skjebnen barnet hans fikk. Stakkars barn. DET er trist og tragisk det!
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Tragisk utfall på en tragisk sak
Jeg blir sjelden personlig trist eller lei meg over at folk jeg overhodet ikke kjenner dør, men det hender likevel jeg synes det er tragisk. Jeg synes ikke "dette er tragisk" er synonymt med "dette er jeg lei meg over".
Det er klart det er forferdelig trist og tragisk. Jeg tror ingen mener noe annet om akkurat den delen av saken.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|