Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvilken nyhet!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-08, 19:48   #1
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Hvilken nyhet!

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Vi er ikke imponerte over dette, er vi vel?
:usikker på ironien, mer sikker på at tiden ikke var strålende:

Vi er sjokkert over Kronprinsessen med sin pietisme er i sjokkerende dårlig fysisk forfatning

Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 19:53   #2
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Vi er sjokkert over Kronprinsessen med sin pietisme er i sjokkerende dårlig fysisk forfatning

Kanskje til og med litt bekymret for den kommende dronningens dårlige fysiske tilstand.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 19:57   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Kanskje til og med litt bekymret for den kommende dronningens dårlige fysiske tilstand.

Hvordan kan man uttale seg om folks fysiske form ut i fra resultatene i et slikt løp? Kanskje hun ikke hadde lyst til å ta seg helt ut og komme krabbende over målstreken med tunga på brystet og snørr og tårer i halve fjeset (til glede for Oslos samlede pressekorps).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 20:05   #4
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg er helt enig at tiden ikke var noe å skryte av men det er jo ikke det som er poenget her. Man kan si hva man vil, og mye rart, om Mette Marit men en ting skal hun ha. Vi har en virkelig folkelig Kronprinsesse og jeg må bare si meg enig i overnevnte uttalelser. Det er ikke sikkert hun ønsket å krabbe i mål rødsprengt i ansiktet og helt ute av fasong.
Jeg syntes det er flott at nettopp en som ikke er topptrent stiller opp slik at det kanskje kan inspirere andre likestilte.
Jeg digger på ingen måte MM men denne gangen må jeg virkelig ta av meg hatten og gi henne et klapp på skulderen for sin ujålete folkelighet.
Det er faktisk helt normal folkeskikk å ikke disse folk som ikke er flinke.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 20:40   #5
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Sporty av henne å stille
Smålig å himle over innsatsen og deltakelsen hennes synes jeg.

Veldig enig med Hattifnatten og hennes meningsfeller.
Hva så om hun valgte å spasere de 10 km?

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.