|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
Se resultatene: Handler du klærne til partneren din? | |||
Nei, jeg handler bare mine egne klær. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
53 | 37,06% |
Ja, jeg handler alle våre klær. |
12 | 8,39% |
Jeg handler litt, men langt ifra mesteparten. |
33 | 23,08% |
Jeg handler mesteparten. |
22 | 15,38% |
Jeg syr alle klærne våre av økologisk hamp som jeg dyrker selv. |
3 | 2,10% |
Jeg prøvde å sy alle klærne våre av selvdyrket økologisk hamp, men røyket opp alt sammen i stedet. |
18 | 12,59% |
Partneren min handler alle klærne våre. |
1 | 0,70% |
Partneren min syr alle klærne våre, og de lukter litt rart. |
1 | 0,70% |
Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Min gubbe er svært kresen, så han handler klæren sine selv. Det har hendt jeg har kjøpt klær til ham i bursdags- eller julegave, men det har havnet bakerst i et skap. Sist redigert av Solblomst : 02-10-08 kl 21:53. Årsak: skrivefeil |
![]() |
![]() |
#62 |
Leser
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Mannen min fortalte meg gledesstrålende sist han hadde handlet klær at dette var den andre buksen han hadde handlet i hele sitt liv. Jeg har ikke latt han glemme det.
![]() |
#64 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Røyk og hamp.
![]() |
#65 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg sitter her i rødvinen min og svarer selvsagt at jeg har røyka opp all hampen.
![]() |
#66 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg har kjøpt sokker, boksere og enkelte t-skjorter til mannen. Alt annet blir risikosport, han er kresen på både farger og passform. Og han liker å handle klær til seg selv.
![]() |
#67 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Han foretrekker at jeg kjøper klærne hans. Jeg liker ikke å shoppe så det er ikke alltid jeg gidder, men mye av klærne hans er det nok jeg som har kjøpt.
![]() |
#69 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg handler en del til mannen, mest hverdagsklær, jobbklær står han for selv. Jeg liker å shoppe, mannen er ikke så glad i det så da gjør vi det slik.
![]() |
#70 |
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Aldri om jeg kunne tatt på meg å kjøpe klær til ham også. Vel.. om han hadde vært syk og svak og ikke kom seg på butikken så skulle jeg vel gjort det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg synes det virker helt merkverdig at mennesker som er i stand til det ikke handler sine egne klær. Jeg ser liksom for meg mannen komme hjem fra butikken med posene fulle av bukser og skjørt til meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg handler alle klær. Får til nøds tvunget han med for å prøve, og det max en gan gi året. Så her kreves det god kvalitet og hold i klærne.
![]() |
#73 |
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Nei, klær får han kjøpe selv, da vet han jo at det passer også. Og i samme slengen, jeg pakker heller ikke for ham når han skal ut på tur, og er jeg bortreist får han lage sin egen mat eller sulte foran brødboksen.
![]() |
#74 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Savner flervalg i pollen. Jeg handler ufrivillig mesteparten, fordi det somregel er meg som gjør ærend uten barn (turnusarbeider). Han er sånn som Homer som bare vil ha den samme buksa resten av livet, nå som han endelig har funnet en han liker, så teoretisk skulle tilogmed ungene ha klart å handle klær til ham nå.
![]() |
#75 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Nei, det holder jeg meg unna. Hender han handler til meg da, med stort hell
![]() |
#76 |
Hvor: østfold
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg kom til å svare røyka økologisk hamp, men i realiteten handler jeg kansje 60% av klærne rett ogslett fordi jeg synes det er morsommere å shoppe til ham og ungene, finner mindre jeg virkelig liker til meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Ferdig!
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Man jo må røyke en hel åker av økologisk hamp (hemp?) for å få en effekt... så en eventuell hjemmeproduksjon hadde vel gått til klær (og tau?) - farget med muskatnøtt vel og merke.
![]() |
#79 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg handler litt til ham, men bare overdeler. Han er så ekstremt kresen på bukser.
![]() |
![]() |
#80 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?:fniserogfniseravpollen:
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|