Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-08, 19:31   #1
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: Shoppingtråd

ja Lindex!! masse fint!! jeg var lyst for alt.. kjøpte lang armen genser og men fante ikke bilder..

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 19:32   #2
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: Shoppingtråd

nei! Daniel fikk 104 og Oskar 92

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 19:32   #3
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Re: Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av vicky79, her.

ja Lindex!! masse fint!! jeg var lyst for alt.. kjøpte lang armen genser og men fante ikke bilder..

Hm, får ta meg en tur på Lindex tror jeg.

Gammel 30-09-08, 19:15   #4
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd

Ny pysj, Lindex det også.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 20:32   #5
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Bestilte denne nå:

Noen som har noen tips om overdel å ha til? Blir det ikke litt too much med lik overdel?

Gammel 30-09-08, 21:20   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har mange IdaT-sett, absolutt ikke too much.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 21:23   #7
kiki

kiki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har mange IdaT-sett, absolutt ikke too much.

Okay, da får jeg bestille genseren og da!

Gammel 30-09-08, 21:51   #8
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det blir litt for pysj-aktig med hele sett. Men det er jo ikke verre enn at man bruker delene hver for seg. Ensfarget genser til buksa, og myke jeans eller ensfargede joggebukser til genseren f.eks. Et sett og et par enkle, billige plagg fra Lindex eller H&M, og vips, så har du to antrekk.

Gammel 01-10-08, 17:06   #9
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Bestilte denne nå:

Noen som har noen tips om overdel å ha til? Blir det ikke litt too much med lik overdel?

Ville hatt lik T-skjorte med hvit polo inni.

Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 17:46   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror har fått to gensere:

Og Uglegenser

altså ikke body, men disse fargene...

Gammel 01-10-08, 20:50   #11
kiki

kiki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Ville hatt lik T-skjorte med hvit polo inni.

Jeg finner denne kun med lange ermer. Hvis noen ser den med korte ermer; bare hyl ut!

Gammel 01-10-08, 23:56   #12
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Disse har jeg ventet på lenge, i dag fikk jeg en mail om at de hadde fått inn to stk, og de blir sendt til meg i morgen

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 10:19   #13
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Jeg finner denne kun med lange ermer. Hvis noen ser den med korte ermer; bare hyl ut!

Du kan snu på det litt også - ha denne med hvit t-skjorte eller en annen ensfarget som passer til.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.