Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinoff: Handler du klær til partneren?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Handler du klærne til partneren din?
Nei, jeg handler bare mine egne klær. 53 37,06%
Ja, jeg handler alle våre klær. 12 8,39%
Jeg handler litt, men langt ifra mesteparten. 33 23,08%
Jeg handler mesteparten. 22 15,38%
Jeg syr alle klærne våre av økologisk hamp som jeg dyrker selv. 3 2,10%
Jeg prøvde å sy alle klærne våre av selvdyrket økologisk hamp, men røyket opp alt sammen i stedet. 18 12,59%
Partneren min handler alle klærne våre. 1 0,70%
Partneren min syr alle klærne våre, og de lukter litt rart. 1 0,70%
Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-08, 16:43   #41
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?

Jeg har en mann som hater å kjøpe klær selv, jeg synes det er veldig moro å handle til ham, så her er det jeg som handler alle klærne.

Gammel 26-09-08, 16:46   #42
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Nei, jeg handler mine og han handler sine.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 16:47   #43
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemte feil Kan noen flytte fra jeg handler alt til jeg handler litt. Egentlig så handler vi mye klær sammen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 16:53   #44
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kanskje en t-skjorte, et par sokker eller slikt, men ellers handler han alt selv. Helt greit for meg. Svarte derfor nei.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 17:31   #45
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg svarte at han handler sine egne klær. Det hender jeg finner et plagg jeg har lyst til å kjøpe, men det er i grunnen veldig sjeldent!

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 17:37   #46
Left
Passiv

Standard

Han kjøper noe selv, men jeg kjøper nok mest. Vet hva han liker, og hva han kler. :allmighty:

Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 17:42   #47
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han kjøper alt selv.

Fin poll torsk!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 17:43   #48
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

....

Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 17:15.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 17:44   #49
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kjøper klær til alle i familien, inkludert Mannen. Han har butikkskrekk, og nekter å gå selv. Dog kan han teoretisere om å handle selv, men finner alltid på en unnskyldning i siste liten for å la være.

Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 17:49   #50
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handler mesteparten, både til barn og voksne. Jeg liker nok shopping LITT mer enn min mann.
Han tar stort sett til takke med det jeg kjøper da, jeg har jo tross alt en fin smak.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 18:16   #51
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Det ville selvfølgelig ikke falt meg inn.

Gammel 26-09-08, 18:20   #52
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Aldri. Han er meget bestemt på hva han liker og ikke liker, og etter 14 år har jeg enda ikke klart å forstå meg på smaken hans.

Sånn er det her og, riktignok med berre 13 års bekjentskap.

Gammel 26-09-08, 18:37   #53
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Han liker å ordne klesinnkjøpene selv. Problemet er at han gjør det alt for sjeldent. Derfor må jeg lirke og lure litt for å få ham med til et dertil egnet sted; Jeg plukker, han prøver og til slutt drar han kort.

Med andre ord: Han tror han gjør det selv.

Gammel 26-09-08, 18:42   #54
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Ler meg skakk.

Jeg kjøper av og til klær til han i bursdags- eller julegave, men resten kjøper han selv. Jeg er riktignok alltid med som "konsulent", han nekter å kjøpe så mye som et plagg uten at jeg er med.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 18:58   #55
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Må nok handle alt ja.

Venter i spenning på den dagen mannen kommer hjem med klær til meg. Hadde vært litt moro å sett om han hadde klart å kjøpe noe annet enn høye svarte lakkstøveletter tl meg.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 20:01   #56
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ellers det er skuffende at du ikke har med noen alternativer for de parene som konsekvent kjøper klær til hverandre. Er ikke det ganske konformt og lite åpensinnet av deg?

Gammel 26-09-08, 20:08   #57
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Ekstremt skjeldent. Kun når jeg er ute å reiser, og han vet at jeg er i land hvor favoritt jeansene hans er å få kjøpt, dvs. på C&A.

Gammel 26-09-08, 20:08   #58
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg svarte; Jeg syr alle klærne våre fra økologisk hamp jeg har dyrket selv. Men det er jo en ren løgn (som jeg skulle ønske var sannhet ).

Nei. Jeg handler nesten ingenting til mannen. Han liker å velge klærne sine selv, men han vil gjerne ha meg med når han handler, for det spiller en rolle hva jeg synes om klesvalget hans.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 20:36   #59
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Det hender jeg kjøper noe til ham hvis jeg kommer over noe jeg vet han trenger og som jeg vet han vil like, men stort sett handler han selv. Dvs. noen ganger når vi har tid - og det vil vel egentlig si før vi fikk barn - er jeg med i butikken og henter klær til ham mens han prøver. Han kjøper alltid mye av gangen så han slipper å handle så mange ganger. Finner han f.eks. et par bukser han liker, kjøper han gjerne minst to i slengen.

(Men egentlig hadde jeg mest lyst til å krysse av på det siste alternativet. )

Gammel 26-09-08, 20:37   #60
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg svarte hamp og røyking alternativet.
Her handler jeg lite til mannen, men han handler en del til meg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.