|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ønsker meg musikkanlegg med veldig bra lyd. Forslag?
Skal han på treff første helga i oktober han også?
|
|
|
#3 |
|
...we have cookies
|
Sv: Ønsker meg musikkanlegg med veldig bra lyd. Forslag?
Han skal ikke på treff, men han skal på Hi-Fi-messa i Horten nå til helga. Jeg regner egentlig ikke med å se ham hverken lørdag eller søndag annet enn til frokost og muligens kveldsmat... Han ville ha meg med dette året, men som jeg sier til han - jeg passer ikke der. Jeg ville bare sust gjennom og sett på hva jeg synes er pent å se på, og overlatt kosepraten og -lyttingen til han. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ønsker meg musikkanlegg med veldig bra lyd. Forslag?Da burde du kjøpe et anlegg fra BOSE. De har små anlegg med mye og veldig bra lyd.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ønsker meg musikkanlegg med veldig bra lyd. Forslag?Vet ikke hvor du bor, men Oslo Hi-Fi Senter har bra utvalg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|