|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Babyer i barnehagen?
Hvordan vet man egentlig dette, hvordan finner man ut sånt? Hvordan vet man at dette feks. ikke er årsaken til at Per er narkoman eller Kari sliter med store psykiske problemer, for å sette det på spissen? Det blir vel helt umulig å måle sånt, egentlig?
|
|
|
#2 |
|
Ekvilist
|
Sv: Babyer i barnehagen?
Det gjøres via forskningsprosjekter antar jeg. Og forskning som skal ha en viss grad av tillit må vel omfatte veldig mange mennesker. Tviler på at det forsket så mye på dette. Jeg for min del tror vel at det er flere barn på den tiden hvor barnehage var uvanlig som har tatt skade av å være hjemme, enn det er barn som har fått problemer fordi de gikk i barnehage. Men det blir ren synsing. Jeg mener å huske at en eller annen minister viste til forskning som viste at barn som har gått i barnehage klarer seg bedre enn de som ikke har gjort det, men jeg aner ikke hvor han tok det fra.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|