|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Metallica!!
|
![]() Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Jeg lurer på hvor du oppbevarer det halvrene tøyet.
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Kremt... Skal vi se: noe stappes inn i ei hylle på badet, hvor det gjerne blir glemt, for så å bli plukket fram igjen, krøllete og ille ei uke eller to senere, for så å dumpes direkte i skittentøyskurven, hvor plagget sikkert skulle vært dumpet i utgangspunktet.
![]() |
#3 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)På soverommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Jeg har en olabukseknaggrekke bak døren i soveværelset. Og inni skyvedørsgarderoben har vi en felles (stor) hettejakkeknaggrekke.
![]() |
#5 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Har en stumtjener fra Ikea stående ved siden av garderoben. Nå som jeg ikke kan trene brukes ellipsemaskinen i tillegg. Har planer om å henge opp brede håndklestenger på veggen istedenfor stumtjeneren fra Ikea, for å spare litt plass.
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Jeg ser over den om kvelden, er den skitten (eller jeg har svettet mye den dagen, eller lignende) legges den i skittenkurven. Er den ren, legger jeg den enten i skapet eller på stellebordet (er fæl med å legge ting oppå der altså).
![]() |
#7 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)
Jeg er og fæl med å bruke stellebordet.
![]() |
#8 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Prøver å ta det rett inn på soverommet, men det kommer sjelden inn i skapet med en gang.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Over rygglenet på sofaen er et yndet sted. Ungene lagrer sitt halvrene på gulvet til det har blitt skittent og går i vaskemaskinen. |
![]() |
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Det som kan brukes igjen legges oppå skittentøyskurven. Det som er møkkete legges i skittentøyskurven. Altså; jeg har skittentøyskurv med lokk. Det ser ikke særlig ryddig ut, men det gjør ikke resten av leiligheten heller.
![]() |
![]() |
#12 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Ungenes ligger på gulvet på badet. Noe legges tilbake i skapet. I alle fall i en idealistisk verden. Mitt eget ligger på soverommet, på ymse steder som egner seg dårlig og enda dårligere til å oppbevare klær på. :har nettopp flyttet inn:
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Jeg har en knaggrekke på soverommet. Elers blir de ofte hengende over sengestolpen eller på stellebordet.
![]() |
![]() |
#14 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Vi har knaggrekke på soverommet som brukes til dette, men noe legges til bake i skapet og enda noe legges her og der (sprinkelseng, spisestuestolene og sengen på gjesterommet). Tøy som Junior kan bruke en dag til (skjer meget sjelden!) legges i kommoden hans.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Vi har en knaggrekke på soverommet til slikt, men aller helst vil jeg legge det tilbake i skapet. Er det rent nok til å brukes på nytt, er det rent nok til å ligge i skapet.
![]() |
#16 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Litt her og der.
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)På badet på knagger og oppå en kommode, på en stol på soverommet, rundt om kring... :sjuske:
![]() |
#18 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)På badet, på skittentøykurven (på lokket). Noe henger også over rekkverket på trappa. Eller over skapdørene på soverommet. Av og til må jeg rydde i disse klærne, og da sorteres noe inn i skapet, og noe ned på vaskerommet. Jeg har en høy terskel for å legge brukte klær inn i skapet. Merkelig nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
nygift
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)På badet på noen knagger på døra.
![]() |
#20 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|