|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Livskvalitet
Ja, mens for meg er livskvalitet og ikke alltid komme meg opp av sengen og kunne være med familien min, men være tilfreds med livet likevel.
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LivskvalitetJeg har hatt diagnose "alvorlig depresjon", og begrepet livskvalitet var noe jeg funderte mye over den tiden. Jeg var ikke fornøyd med livet mitt slik det var, ei heller fornøyd med hva jeg valgte å gjøre med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: LivskvalitetLivskvalitet? Det er et rart ord. At livet har kvalitet? Høy kvalitet? At det kvalifiserer for noe? At det gir andre kvalitet av noe slag i sine liv? (Som Inaghs lillemann - han gir en ekstra dimensjon inn i mitt liv, økt kunnskap og økt forståelse, og jeg har ikke engang møtt ham!).
![]() |
#5 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LivskvalitetAt man har det så bra man kan ha det i den situasjonen man er i kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Opp og ned
|
![]() Sv: LivskvalitetLivskvalitet for meg er når dagene er fine, når barna ler og har det bra. Når eldste fikser verden litt mer en i går og når kroppen min funker godt gjennom en dag og smertene ikke gjør meg gal. Det er de små tingene som gjør hverdagen, det at sola skinner når man står opp gjør dagen god. Når favortittsangen spilles på radioen og man har det godt i det øyeblikket.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|