Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stemmer du FrP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet
Nei, absolutt ikke! 155 86,59%
Ja, selvfølgelig! 24 13,41%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 20:15   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Og nå sitter lillebror på tinget for partiet, og da må jeg bare være stolt!

du være stolt over å ha en bror som sitter for et parti de fleste oppegående mennesker forakter?

Gammel 24-11-06, 17:39   #2
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

du være stolt over å ha en bror som sitter for et parti de fleste oppegående mennesker forakter?

Opprinnelig lagt inn av LenaM

Hadde det vært min lillebror hadde jeg ikke nevnt det til en levende sjel.

Nå ble jeg både sjokkert og veldig såret, Lena M og Sitron! Klart jeg er stolt av lillebroren min som virkelig har stått for det han tror på!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 17:43   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Nå ble jeg både sjokkert og veldig såret, Lena M og Sitron! Klart jeg er stolt av lillebroren min som virkelig har stått for det han tror på!

Det forstår jeg veldig godt, Amelie! Synd at ikke enkelte kan forstå at det kan såre at de omtaler en annens bror på denne måten fordi han som du sier, har stått på for noe han brenner for og tror på.

Gammel 24-11-06, 17:52   #4
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det forstår jeg veldig godt, Amelie! Synd at ikke enkelte kan forstå at det kan såre at de omtaler en annens bror på denne måten fordi han som du sier, har stått på for noe han brenner for og tror på.

Takk for støtten, Elin.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 17:53   #5
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forstår godt at disse kommentarene såret. Jeg syns også de var over streken.

Gammel 24-11-06, 17:58   #6
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er da nok av eksempler på at feks. ektepar kan ha hvert sitt politiske syn OG leve sammen i fred og fordragelighet. OG være stolt av hverandre tilogmed! Gro H. Brundtland var jo eksempelvis gift med en høyremann.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 18:59   #7
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det er da nok av eksempler på at feks. ektepar kan ha hvert sitt politiske syn OG leve sammen i fred og fordragelighet. OG være stolt av hverandre tilogmed! Gro H. Brundtland var jo eksempelvis gift med en høyremann.

Nå vil jeg påstå at det er ganske stor forskjell mellom FrP og nesten ethvilketsomhelstannetparti enn mellom Ap og Høyre.

Gammel 24-11-06, 19:06   #8
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå vil jeg påstå at det er ganske stor forskjell mellom FrP og nesten ethvilketsomhelstannetparti enn mellom Ap og Høyre.

Der er jeg ikke nei, gitt. Mange store forskjeller, ja, emn ikke større forskjeller enn mellom SV og en del andre partier

Gammel 24-11-06, 19:10   #9
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Der er jeg ikke nei, gitt. Mange store forskjeller, ja, emn ikke større forskjeller enn mellom SV og en del andre partier

Hvis en ser på menneskesynet, så stemmer min påstand.

Gammel 24-11-06, 19:10   #10
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir egentlig litt skremt av disse politiske trådene jeg. Er det virkelig slik at dere velger venner, miljøer og omtrent familie på bakgrunn av partiboka? Kjære vene, da stiller man jammen rare krav til sin omgangskrets. Mulig jeg er rar, men jeg vet faktisk ikke hva samtlige jeg kjenner stemmer jeg.

Er ikke mangfoldet mye mer spennende enn f.eks.bare venner som stemmer sosialistisk? Betyr det også at dere har bare venner med samme religion?
Begge deler dreier seg jo om overbevisning, og man trenger da virkelig ikke ha noe til overs for islam for å ha muslimske venner eller t.o.m. familie?

Jeg forstår virkelig ikke tankegangen her jeg altså...

Gammel 24-11-06, 20:35   #11
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg blir egentlig litt skremt av disse politiske trådene jeg. Er det virkelig slik at dere velger venner, miljøer og omtrent familie på bakgrunn av partiboka? Kjære vene, da stiller man jammen rare krav til sin omgangskrets. Mulig jeg er rar, men jeg vet faktisk ikke hva samtlige jeg kjenner stemmer jeg.

Er ikke mangfoldet mye mer spennende enn f.eks.bare venner som stemmer sosialistisk? Betyr det også at dere har bare venner med samme religion?
Begge deler dreier seg jo om overbevisning, og man trenger da virkelig ikke ha noe til overs for islam for å ha muslimske venner eller t.o.m. familie?

Jeg forstår virkelig ikke tankegangen her jeg altså...

Jeg er helt enig med deg!!

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 09:31   #12
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir egentlig litt skremt av disse politiske trådene jeg. Er det virkelig slik at dere velger venner, miljøer og omtrent familie på bakgrunn av partiboka?

Man velger vel ikke bevisst etter hva de stemmer, men det er jo noe med at man gjerne har venner som er relativt like som en selv, og søker til et miljø der en kan finne fellesskap - og ikke motsetninger.
Klart det er bra med mangfold, men tenk så kjipt å bare være med folk som har andre meninger enn en selv!
Det er ikke til å legge skjul på at jeg for det meste har venner som stemmer AP/SV/RV, men jeg kjenner da både Høyrefolk og KrFfolk, og sikkert en og annen FrPer, dog vil jeg tro sistnevnte ikke ville turd å si det høyt med mindre vedkommende var veldig sterk i troen.

Og om jeg skulle velge familie etter partiboka, så måtte jeg meldt meg ut av familien eller "omvendt" dem, blå som de er.

Gammel 24-11-06, 19:12   #13
Elin

Elin sin avatar

Standard

Så du tror at Gro og Arne Olav hadde gått i fra hverandre dersom han dreide enda litt mer til høyre og ble fremskrittsparti-mann? Neppe.

Gammel 24-11-06, 19:34   #14
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Safran

Ja, for det var jo akkurat det jeg sa.

Tja...ikke så langt unna i hvert fall, her hvor MissNorway påpeker at ekteparet Brundtland er hhv AP og H, og du svarer at det er forskjell mellom AP og Høyre og Frp og nesten et ehshap. Dvs. Gro kan leve med Arne Olav fordi han er Høyremann og ikke Fremskrittspartimann....

Opprinnelig lagt inn av MissNorway

...

Gammel 24-11-06, 20:00   #15
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Tja...ikke så langt unna i hvert fall, her hvor MissNorway påpeker at ekteparet Brundtland er hhv AP og H, og du svarer at det er forskjell mellom AP og Høyre og Frp og nesten et ehshap. Dvs. Gro kan leve med Arne Olav fordi han er Høyremann og ikke Fremskrittspartimann....

...

Nå bruker du Erasmus Montanus-logikk, Elin. Jeg har da aldri uttalt meg om hvorvidt Arne Olav og Gro hadde gått fra hverandre eller ei.

Gammel 24-11-06, 20:38   #16
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg stemmer FRP og mannen min er ihuga AP mann og ingen har drept hverandre ennå eller truet med skilsmisse

Bare artig med forskjellge meninger,vel.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 17:56   #17
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønner veldig godt at du ble såret over de kommentarene.
Trodde faktisk dette forumet var ganske så fordomsfritt, men den gang ei.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 18:01   #18
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg forstår også at kommentarene var sårende og at du er stolt over hva broren din har oppnådd, men dette var gjerne ikke helt den rette tråden å nevne det i.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 20:18   #19
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Elsker ikke akkurat FrP jeg heller, men jeg skjønner likevel godt at du er stolt av hva broren din har oppnådd.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.