Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Reimadresser og størrelse

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-08, 01:15   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reimadresser og størrelse

Gutten min er født i april 03. Han er ikke stor, bruker 110 i klær nå, (har noen i 104 også) men kjøpte 110 i dress til han i fjor (reimatec +) Ble anbefalt det i butikken da han prøvde både 104 og 110. Den dressen passer nok denne sessongen også, men har tenkt å kjøpe en i 116 også, og så har han den i 110 i reserve.

Gammel 17-09-08, 09:12   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde kjøpt 104. Poden er ca 94-95 cm høy, og hans vårdress i 98 er fremdeles grådig stor, så jeg tror 98 vinterdressen vi har liggende kommer til å være mer enn stor nok hele sesongen.

Gammel 17-09-08, 10:39   #3
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lurer på om Reima Tec ikke er så stor i str. lenger - før var de jo schvære, kunne absolutt ikke kjøpe større str. enn ungens alder.
Men på fredag var jeg ute for å kjøpe Reima Tec+ til snart seksåringen, han er 117 cm. lang og 122 ble for kort i ryggen så vi endte opp med 128. Jeg var litt overrasket over det

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 11:25   #4
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Gutten min er født i april 03. Han er ikke stor, bruker 110 i klær nå, (har noen i 104 også) men kjøpte 110 i dress til han i fjor (reimatec +) Ble anbefalt det i butikken da han prøvde både 104 og 110. Den dressen passer nok denne sessongen også, men har tenkt å kjøpe en i 116 også, og så har han den i 110 i reserve.

Samme her Reima dressen jeg kjøpte i vinter var ikke særlig stor i str. og fasongen passet fint til min slanke jente. Det gikk også an å snøre den inn i livet tror jeg.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 11:38   #5
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Samme her Reima dressen jeg kjøpte i vinter var ikke særlig stor i str. og fasongen passet fint til min slanke jente. Det gikk også an å snøre den inn i livet tror jeg.

Husker du om du kjøpte samme størrelse som alderen hennes, eller om du gikk opp en størrelse?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.