Sv: Så godt som ferdig med årets julegaver!
Opprinnelig lagt inn av him, her.
Mulig jeg har litt mer traust slekt og venner enn deg. De ønsker seg i alle fall ikke noe annet i Desember enn i Juli. (Må nesten fortelle om et år da den ene søsteren min var så glad for det hun hadde fått og sa noe ala: "I år har jeg fått så mye fint og forskjellig!". Og da hadde hun bare fått smykker. Hun elsker smykker i alle fasonger. Ringer, kjeder, armbånd, øredobber.) For meg er det null kos å gå i julegater. Jeg synes det er et shoppinghysteri uten like i Desember. Jeg lager også en del gaver selv sammen med ungene.
Litt vanskelig å vurdere hvor følelsesmessig engasjert jeg er i julegaver i forhold til andre, men jeg synes det er hyggelig å kjøpe noe som treffer. Men jeg legger ikke "all verden" i gaver.
Enig!
Godt over halvveis jeg også. Gavene blir personlige med mye omtanke i
De over 50 her i familien får også forbruksting her.
Feks min far og hans kone får termokanne fra Stelton, bok om forskjellig kaffe og hvordan servere (de to er ferdige). Skal også kjøpe nymalt kaffe i kaffebutikk, brune sukkerbiter etc. Slike godsaker.
Min mor er jeg også straks ferdig med, mangler en brun cardigan.
Alle små nieser og nevør er ferdige med unntak av en liten niese.
Om man feks kjøper Lego eller slike standard leker som alltid er i butikken, er det null problem å bytte de. Eller sølv (som mine sparer på)
HAr igjen tre av barna i huset, ferdig med eldsteman, samt min kjære.
Jeg har mye julestemning, koser meg i julegatene, men syntes det er så deilig å slippe å handle akkurat julegavene. Kan handle litt pynt og diverse.