|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nøstebarn-størrelser?Ok, så da kan jeg kjøpe 110 til hun som bruker 104 og 98 til han som bruker 92.
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Nøstebarn-størrelser?Gutten vår bruker 80 og 86 nå. Han har ribbestrikket bukse i str 86/92, og han har mindt 15 cm oppbrett på bena. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Nøstebarn-størrelser?Ser det er stive priser, og lurer på om det er verdt det? Tenkte å kjøpe to ullbukser til hver og to ribbestrikkede ullgensrer. Så kan de gå slik i bhg og bare hoppe i ytterklærne når de skal ut. Evt isolere med et ekstra lag om det er kaldt.
|
|
|
#5 |
|
Ute på tur
|
Sv: Nøstebarn-størrelser?Det er stive priser, men de ribbestrikkede klærne holder godt og vi har brukt våre 2 sesonger og nå får han nytt sett som er litt stort i starten, men som skal vare en stund.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nøstebarn-størrelser?Ja, de er ganske dyre, men vil anbefale på det sterkeste de ribbestrikkede buksene samt genser, men gå opp en str, det er min erfaring. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Nøstebarn-størrelser?
Det er ikke alle klærne hos Nøstebarn som er små i størrelsen altså. Dersom det er de tykke ribbebuksene det er snakk om, er de ikke spesielt små i størrelsen, heller motsatt om jeg ikke tar feil. DE kan fint brettes opp om de er lange og kan brukes i minst to sesonger. Det kan være lurt å se på størrelsesanbefalningene som Nøstebarn selv gir, det gir en god pekepinn. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|