|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Kva med organdonasjon når du er frisk og rask?Å donere vekk en nyre er en ganske stor ting, så jeg hadde gjort det kun for aller nærmeste familie. Og jeg er i tvil om jeg hadde gjort det til familiemedlemmer over 70 faktisk, man kan risikere å måtte gå i dialyse selv.
|
|
|
#2 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Kva med organdonasjon når du er frisk og rask?
|
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Kva med organdonasjon når du er frisk og rask?
Som aller oftest går det jo bra, og jeg vil jo absolutt ikke påvirke deg til å la være å gjøre noe bra for noen du er glad i. Men likevel, det er en stor ting som man skal tenke grundig over.
|
|
|
#4 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Kva med organdonasjon når du er frisk og rask?En nyre hadde jeg gitt min mann og mine barn, kanskje også min søster. Om jeg hadde gitt til en av mine foreldre er jeg mer i tvil om.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|