Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Meningsløst å lese romaner?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-08, 16:36   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meningsløst å lese romaner?

Jeg leser romaner fordi jeg liker å bli kjent med karakterene og drømmer meg bort. For meg er det primært underholdning.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 17:11   #2
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

For meg er det primært underholdning.

Ja for meg også. Elsker å kose meg med en roman. Samtidig har det at jeg liker å lese også bidratt til godt språk hos meg, og det fra ung alder. Jeg liker å skrive og kan formulere meg på varierte måter avhengig av formålet. Jeg har fått tilbakemeldinger på det både i studietida og på jobb. Jeg liker rett og slett å lese og skrive.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 18:26   #3
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg leser romaner fordi jeg liker å bli kjent med karakterene og drømmer meg bort. For meg er det primært underholdning.

samme her.

Og hva er det som gir mening. Når alt kommer til alt så er hele livet nesten meningsløst. Små små dråper som vi er i et veldig hav av tid og sted.

Så har man lyst og glede av å lese romaner så er vel det supert. Enten man henter inspirasjon og refleksjoner eller om man leser dem som ren underholdning.

(men kan legge til at det kan tippe over, faren min leser om lag 5 romaner i uka, det er litt vel mye, det gjelder jo å delta litt i det virkelige livet innimellom også -Tidligere, før han begynte å lese bøker var det om å gjøre å være mest mulig opplyst om seneste politiske og internasjonale nyheter. Dette også til rimelig liten nytte, når det ikke var tid igjen til å bruke det til noe.)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.