Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

VW Sharan

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-08, 10:09   #1
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Sv: VW Sharan

Her var det mye nyttig informasjon. Vi vurderer også bilbytte enten neste år eller året etter, og har egentlig sett oss ut Sharan.

Forstår jeg det som blir sagt her som at Sharan er et greit kjøp hvis man kjøper 2005-modell eller nyere? Er Galaxy bedre også etter 2005, eller...? :bilidiot:

Jeg lurer også på et par ting i forhold til Caravelle. Er det like god personbilkomfort i den som i for eksempel Sharan? Og støynivået? Jeg ser for meg at det er mer bråk i en Caravelle enn for eksempel Sharan, men jeg har egentlig ikke peiling.

Vi er for øvrig 2 voksne og 3 barn, som på innkjøpstidspunkt vil være ca 5, 8 og 14 år...

Gammel 05-09-08, 10:25   #2
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VW Sharan

Opprinnelig lagt inn av Grey, her.

Forstår jeg det som blir sagt her som at Sharan er et greit kjøp hvis man kjøper 2005-modell eller nyere? Er Galaxy bedre også etter 2005, eller...? :bilidiot:

Jeg lurer også på et par ting i forhold til Caravelle. Er det like god personbilkomfort i den som i for eksempel Sharan? Og støynivået? Jeg ser for meg at det er mer bråk i en Caravelle enn for eksempel Sharan, men jeg har egentlig ikke peiling.

Vi er for øvrig 2 voksne og 3 barn, som på innkjøpstidspunkt vil være ca 5, 8 og 14 år...

Caravelle har nesten like god komfort som Sharan, men støyer noe mer. Multivan (luksusutgaven av Caravelle) er bedre isolert, og har mer fancy innredning. Men den koster jo fletta.

Galaxy og Alhambra er helt like Sharan, unntatt front/hekk/innredningsdetaljer (setetrekk ect). I tillegg har Galaxy et par motorvalg som de andre ikke har, b la en 2,3 l bensin som skal være ganske bra, og en 2,0 som IKKE er spesielt bra. Tekniske oppdateringer kom samtidig på alle tre modellene.

Sist redigert av Mauser : 05-09-08 kl 10:35.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.