|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TORO på sporet!Jeg innrømmer gjerne at jeg bruker en del Toro produkter; diverse sauser, ertestuing, Mexicansk tomatsuppe, blomkål.- og broccolisuppe, rømmegrøt, porsjonspakker med risgrøt, samt noen gryteretter. Jeg tilsetter alltid noe ekstra; grønnsaker, urter, krydder, fløte, rømme osv.. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TORO på sporet!
Ja,
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klart du kan! Her på FP er vel evne til å stave riktig regnet som en nødvendig egenskap for en god mor?
|
|
|
#5 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TORO på sporet!Ungene og mannen er storfan av tomatsuppa til TORO. Jeg har prøvd meg med gode, hjemmelagede varianter...aber nein
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har også prøvd meg på flere hjemmelagde tomatsupper uten hell. Storesøster har i løpet av barnehageårene lært at tomatsuppe kommer fra pose - noe som ikke kommer på bordet her. Men Mim sin tomatsuppe servert med kjøttboller og makaroni slo virkelig an. Hun spiste flere porsjoner, og sa det var den beste tomatsuppa hun hadde smakt.
|
|
|
#7 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: TORO på sporet!Jeg lager ertestuing fra grunnen av. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: TORO på sporet!Blås metode er klart best. Men det stemmer at jeg som regel lager ertestuing av hermetiske erter, og det er veldig mye bedre enn Toro-pose. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: TORO på sporet!Jeg bare trekker frem denne tråden igjen, for å skryte av at jeg har lagd glutenfri tomatsuppe
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|